Négyszeresére nőtt a Lucent nyeresége

MTI Sajtóadatbank, 2005. április 20. 08:27
Vezetéknélküli távközlési hálózati termékei és szolgáltatásai erős értékesítésétől támogatva négyszeresére nőtt az amerikai Lucent Technologies Inc. nyeresége üzleti évének március 31-én végződött második negyedében.
A cég 282 millió dollár, egy részvényre 6 cent adózott eredményt ért el, az egy évvel korábbi 68 millió dollár, egy részvényre 2 cent után. Elemzők egy részvényre 4 centet vártak. A cég forgalma a negyedben 2,34 milliárd dollár lett, 6 százalékkal meghaladva az egy évvel korábbi negyed forgalmát. Elemzők 2,31 milliárd dolláros árbevételt vártak. Folyó üzleti éve egészére a Lucent forgalomemelkedését százalékban az egyszámjegyű tartomány közepén várja.

A teljes 2003/2004-es üzleti évben 1,15 milliárd dollár nyereség képződött a cégnél a megelőző üzleti év hasonló nagyságú vesztesége után. Az éves forgalom 7 százalékkal 9,05 milliárd dollárra emelkedett. A Lucent 2000 óta előző üzleti évben ért el először nyereséget.

Kulcsszavak: +céginfo Lucent

Újabb AI-alapú fejlesztésekkel rukkolt elő az SAP 2024 végén és idénre is tartogat bejelentéseket

Az SAP legújabb fejlesztései tovább bővítik az ügyfelek számára az SAP generatív mesterséges intelligencia-megoldását, a Joule-t, amely mostantól az SAP portfólió funkcióinak több mint 80 százalékába beépült. Ennek révén a felhasználók gyorsan és egyszerűen, természetes nyelven végezhetik el a legfontosabb feladataikat. A Joule több mint 1300 új funkciója többek közt azt is lehetővé teszi, hogy mobiltelefonos csevegést indítva kapjon egy felhasználó betekintést a legfrissebb üzleti adatokba vagy hagyjon jóvá egy folyamatot.

2025. február 12. 21:00

A magyarok többsége már nem tudna mobil nélkül élni

A digitális világ átalakulása a koronavírus-járvány alatt felgyorsult: a mobiltelefon lett a legfontosabb eszköz az internetezéshez, a közösségi média szerepe a kapcsolattartásban tovább erősödött, és az online vásárlás is széles körben elterjedt. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új kutatásában a Kantar-Hoffman piackutató intézet elemzései révén mutatja be a hazai digitális és kulturális trendeket az elmúlt tíz évben, valamint a koronavírus hosszú távú hatásait.

2025. február 12. 20:09

Ónos eső: a prognózis informatikai háttere

Az ónos eső előrejelzése kihívást jelent a meteorológusok számára, azonban a modern informatikai eszközök és mesterséges intelligencia alkalmazása egyre pontosabb prognózisokat tesz lehetővé. Nézzük meg, hogyan segítik ezek az eszközök az előrejelzést, és milyen időjárásra számíthatunk Magyarországon a következő napokban.

2025. február 12. 18:25

AI-orientált 2024 után további AI fejlesztések az SAP-nál

Az SAP legújabb fejlesztései tovább bővítik az ügyfelek számára az SAP generatív mesterséges intelligencia-megoldását, a Joule-t, amely mostantól az SAP portfólió funkcióinak több mint 80 százalékába beépült. Ennek révén a felhasználók gyorsan és egyszerűen, természetes nyelven végezhetik el a legfontosabb feladataikat. A Joule több mint 1300 új funkciója többek közt azt is lehetővé teszi, hogy mobiltelefonos csevegést indítva kapjon egy felhasználó betekintést a legfrissebb üzleti adatokba vagy hagyjon jóvá egy folyamatot.

2025. február 12. 18:16

A digitális világ átalakulása a járvány alatt

A digitalizáció gyors ütemben fejlődött a koronavírus-járvány alatt: a mobiltelefon lett a legfontosabb eszköz az internetes böngészéshez, a közösségi média szerepe a kapcsolattartásban tovább erősödött, és a vásárlók egyre inkább az online térben szerzik be a termékeket. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb kutatásában a Kantar-Hoffman piackutató intézet felméréseit elemezve mutatja be az elmúlt tíz év legfontosabb digitális és kulturális trendjeit, valamint a járvány hosszan tartó hatásait.

2025. február 12. 16:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44