SAP-Siemens: közösen az egészségügyi intézmények hatékonyságának javításáért
A Siemens és az SAP közös megoldásával az egészségügyi intézmények együttműködő üzleti tervezést valósíthatnak meg, mélyreható pénzügyi elemzéseket készíthetnek, és különféle számviteli illetve HR-feladatokat hajthatnak végre. A hatékony beteginformáció-kezelő képességeket nyújtó rendszer a papírmunkát is mérsékli. Szorosabban összehangolja egymással a diagnosztikai és terápiás szolgáltatásokat, egyszerűsíti a nyilvántartások és a kezelési tervek vezetését, javítja a belső és külső beszerzéshez illetve logisztikához, az eszközkarbantartáshoz és a többi üzleti folyamathoz nyújtott támogatás minőségét.
A Siemens vezető pozícióval rendelkezik az orvosi berendezések és az IT-megoldások globális piacán. A partnerkapcsolatban nagyvállalati IT-rendszerek, valamint diagnosztikai, gyógyászati és betegfigyelést segítő fejlett orvosi képalkotási technológiák szegmensében szerzett szakértelmét kamatoztatja. Az új megoldás felhasználói számára az is előnyt jelent, hogy a Siemens többéves tapasztalattal rendelkezik a klinikai működés hatékonyságának javítása és a kapcsolódó folyamatok áttervezése terén.
Az SAP a partnerkapcsolat részeként rendelkezésre bocsátja azt a bevált gyakorlatot, amelyet ezernél is több ERP- és betegadminisztrációs rendszer sikeres bevezetése során szerzett különféle állami és magánkézben működő egészségügyi, oktatási és kutatási szervezeteknél. Az SAP megoldások együttműködő jellegének köszönhetően az egészségügyi intézmények jobban kézben tudják tartani bonyolult környezetüket, és integrálhatják egymással különböző szoftverrendszereiket: köztük a humántőkét, a pénzügyeket, a minőségbiztosítást, a környezetvédelmi adatokat, a munkavédelmet, a betegkapcsolatokat, az ellátási láncot és a beszállítókat, a karbantartási feladatokat és a létesítményeket kezelő megoldásokat.
Az új megoldás megkönnyíti a rendszerek integrálását
A közös megoldás felhasználóbarát portálja átláthatóbbá teszi a rendszer különböző pontjain tárolt információkat, ezzel is erősítve a klinikai és adminisztratív egységek együttműködését. Így az egészségügyi szolgáltatók jobban tudják kezelni a folyamatokat, és pontosabban megfelelhetnek a sokféle hatósági előírás (pl. az Egyesült Államokban az egészségbiztosítást szabályozó Healthcare Insurance Portability and Accountability Act) követelményeinek. A megoldás segítségével kialakított informatikai gerinchálózat valós időben kezeli az ellátás helyétől a back office rendszerekig húzódó ellátási láncot.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Új informatikai rendszer a Bethesda Kórházban
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Egészséget, életminőséget segítő ambiens rendszerek
- Új írható Verbatim CD és DVD lemezek az egészségügynek
- Forráskódot tett közzé a Microsoft
- Beteggé tesz a Wii
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.