BEA platform telekommunikációs webszolgáltatások publikálásához
"A telekommunikációs piac további bővülésével a távközlési szolgáltatók úgy őrizhetik meg versenyképességüket, ha bővítik következő generációs szolgáltatásaikat. Érdemes az új tartalmak, alkalmazások és szolgáltatások kialakításába az informatikai fejlesztők szélesebb körét bevonni. Mindehhez szükség van arra, hogy a távközlési cégek hálózataikat hozzáférhetővé tegyék az alkalmazás- és tartalomszolgáltató harmadik felek részére" - mondta a termék bemutatásakor Wai Wong, a BEA termékszervezésért felelős részlegének ügyvezető alelnöke.
A BEA WebLogic Network Gatekeeper több szintű feladatot lát el. Egyrészt a szolgáltatók által meghatározott szabályok betartatását biztosítja szabályvezérelt hálózati csatolók segítségével, melyek intelligens módon fontossági sorrendbe állítják és irányítják a forgalmat. Másrészt web-alapú távközlési szolgáltatásaival a külső partnerek olyan alkalmazásokat és szolgáltatásokat hozhatnak létre, mint a szöveges üzenetküldés, hívás, helyi alapon működő szolgáltatások vagy számlázás. A harmadik féllel való partnerkapcsolat-kezelés révén pedig menedzselhetővé válnak a hálózathoz hozzáférő külső partnerek.
A BEA WebLogic Network Gatekeeper kulcsfontosságú alkotórésze a BEA WebLogic Communications Platform infrastrukturális termékcsaládnak, melyet a távközlési ipar számára fejlesztettek ki. A platformban található, az iparágban vezető BEA WebLogic SIP Server, J2EE-alapú alkalmazásszerver, amely SIP kapcsolatfelépítési protokoll-támogatással (Session Initiation Protocol) rendelkezik. A BEA WebLogic Communications Platform segítségével a távközlési szolgáltatók mind több innovatív hálózati szolgáltatást nyújthatnak, például IP-alapú telefonálást, konferenciabeszélgetést, webes jelenlétet, azonnali üzenetküldést, "push-to-talk" (PTT, csoportos beszélgetés) szolgáltatást, játékokat, valamint egyéb, médiagazdag kommunikációs lehetőséget.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil vagy egymillió font?
- Műholdhálózattal a katasztrófák ellen
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Megnyílt Bukarestben a CERF
- Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC
- Allround-szoftver grúz mobilszolgáltatónál
- Folytatja az EU a német távközlési törvény miatt jogsértési eljárást
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.