Közel 12 millió forint gyűlt össze a telefonos segélyvonalon
forrás Prim Online, 2005. május 18. 14:18
Az áprilisi mátravidéki természeti katasztrófa helyreállítási munkáinak
segítéséhez ügyfelein keresztül a négy hazai távközlési szolgáltató is
hozzájárul.
A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone az eddigi jó hagyományokat követve a nehéz helyzetben lévők megsegítésére közös felhívással fordult a hazai társadalomhoz. Mind a négy hazai távközlési szolgáltató ügyfelei a 1749-es szám felhívásával, illetve a mobilszolgáltatók esetében egy SMS elküldésével 200 forinttal járulhattak hozzá a károsultak megsegítéséhez. Április 27. és május 15. között, kevesebb mint 3 hét alatt közel hatvanezer hívás és üzenet segítségével 11.800000 forint gyűlt össze a négy szolgáltató ügyfeleinek felajánlásaként. A teljes összeg a Magyar Vöröskereszt közreműködésével hasznosul és jut el közvetlenül a rászorulókhoz. A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone ezúton köszöni meg az adományozók önzetlen és nagylelkű segítségét.
Kapcsolódó cikkek
- Májusban 42 ezerrel nőtt a hazai mobil-előfizetők száma
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- Újabb autópálya-matricákat vásárolhatnak mobilon a T-Mobile és a Pannon ügyfelei
- Februárban újra nőtt a mobil-előfizetők száma
- Gyakran tévesztik meg fogyasztóikat a mobilszolgáltatók
- Csökkenéssel indult 2007 a hazai mobilpiacon
- 2006-ban 645 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
- Novemberben 118 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
- 2007 februárjában csökkennek a mobil végződtetési díjak