Az LG agresszíven tör előre Oroszország és a FÁK mobil-piacain
forrás Prim Online, 2005. május 20. 17:35
Az LG nagy erőbedobással vett részt a legnagyobb FÁK-beli informatikai
és telekommunikációs kiállításon, a ‘SVIAZ EXPOCOMM Moszkva 2005’-ön,
amely május 10-14-e között került megrendezésre. Az LG az eseményen
való részvétellel, valamint az ehhez kapcsolódó marketing
rendezvényekkel kívánja hangsúlyozni felsőkategóriás pozícióját.
A május 12-én Moszkvában megtartott sajtótájékoztatóján a cég bejelentette, hogy ebben az évben 42 millió eladott készülékkel, 10%-ra szeretné növelni piaci részesedését a FÁK tagállamainak felső kategóriás mobilpiacán és ezáltal 2006-ban egyike szeretne lenni az első három mobilmárkának a FÁK-országokban, ahol 2007-re a cég a legnépszerűbb mobilmárka kíván lenni.
Mint a mobil szórakoztatás vezetője, az LG MP3 lejátszós telefonokat, 3D-s játékokra alkalmas telefonokat, egészségvédelmi telefonokat, ujjlenyomat azonosítóval ellátott telefonokat, 3G megapixel telefonokat, valamint DMB-képes telefonokat állított ki 336 négyzetméteres pavilonjában a Krasnaja Presnya vásár területén.
Az 1991 óta megrendezésre kerülő kiállításon, amely Oroszország legnagyobb ilyen jellegű eseménye, körülbelül 36 ország 870 nemzetközi vezetékes- és mobilkommunikációs cége képviseltette magát.
A FÁK tagországainak vásárlói jelenleg nagy jelentőséget tulajdonítanak a dizájnnak és a különböző funkcióknak. Meredeken nő a felső kategóriás kompakt zenetelefonok, kamerás, blue tooth-tal vagy MP3 lejátszóval ellátott mobilkészülékek eladása. Ennek tudatában az LG Electronics a 3 legjobb, MP3 lejátszóval és továbbfejlesztett belső antennával ellátott zenetelefonjával kívánja meghódítani a FÁK piacait: a versenyautót utánzó, a karaoke funkciós F2300-as és a kamerával ellátott GPRS C3400-as készülékekkel.
A versenyautó formájú M4410-es már a piacra dobása előtt jelentős figyelmet kapott, mivel ennek a terméknek kiemelt szerepet szánnak a 2005-ös mobilpiaci sikerek elérésének érdekében. Az M4410-es már a németországi Hannoverben márciusban megrendezett CeBIT 2005-ön felhívta magára a figyelmet külsejével, mert a készülék úgy néz ki, mint egy versenyautó. Ötletes külsején túlmenően a készülék támogatja az összes 3G szolgáltatást (GSM/GPRS/EDGE), rendelkezik beépített MP3-lejátszóval, 1.3 megapixeles kamerával, blue tooth-tal és külső Mini SD kártya slottal is.
A karaoke funkcióval ellátott telefon kifejezetten a FÁK országok-béli felhasználók igényei szerint készült. A vásárlók száz mai orosz slágert tartalmazó ingyen MP3 CD-t kapnak a telefonhoz. A dalok egy számítógép segítségével tölthetők le a készülékre, amelynek kijelzőjén lejátszáskor a dalok szövege karaoke-stílusban olvasható.
Az LG C3400 GSM/GPRS-es egyszerű belső antennával felszerelt készüléke a fenti modellekkel egyidőben kerül az üzletekbe. A telefon fő vonzereje, hogy olyan MP3 lejátszóval rendelkezik, amely támogatja az MMS (Multimedia Messaging Service) szolgáltatást, így várhatóan népszerűbbé teszi a felső kategóriás zenetelefonokat.
Az LG Electronics 2005 májusától 20 új terméket dob piacra, ami 100%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest. A cég slágertermékek tömeggyártására készül, vagyis a 250 dollár feletti felső kategóriás készülékekre és a zenetelefonokra fog koncentrálni.
Az LG Electronics a múlt év végén alapította meg oroszországi K+F központját a szentpétervári egyetemen. A FÁK országok számára készülő mobilszoftverek fejlesztését több mint 100 kutató végzi. Az LG mára a világ nyolc stratégiai fontosságú helyszínén rendelkezik globális K+F központokkal: Európában (Párizs), Kínában (Peking), az Egyesült Államokban (San Diego), Indiában (Bangalore), Brazíliában (Sao Paolo) és Oroszországban (Szentpétervár). Emellett cég tovább erősíti a mobil technológiák kutatásásval foglakozó központját Szöulban.
Az LG 2007-ig a vezető mobilmárka szeretne lenni Oroszországban, ezért a cég által megrendezésre kerülő “LG Action Sports European Tour” első startjának helyszínéül is Oroszországot választotta. A fiatalos, felső kategóriás márkaimidzset támogató két napos “LG Action Sports Championship Russia Tournament” május 14-től, az expo utolsó napjától indul a moszkvai Luzhniki Komplexumban. Mindkét napon nagyszabású rockkoncertek kerülnek megrendezésre, népszerű helyi zenészek közreműködésével.
Az LG 2004 áprilisában ötéves szponzorációs szerződést írt alá az ASA-val (Aggressive Skaters Association). A szponzorációs szerződés értelmében az ASA ‘LG Action Sports Tour’ rendezvényével a világ legnagyobb országaiban turnézik, így támogatva a cég top 3 mobilgyártó közé kerülését, amelyet 2006-ig szeretnének elérni.
Az első ilyen jellegű versenyét 2003 novemberében nagy sikerrel tartotta meg az LG a kaliforniai Los Angeles-ben. A kínai bemelegítőt követően további “2005 LG Action Sports European Tour” indul Oroszországban, Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, és Olaszországban.
Mint a mobil szórakoztatás vezetője, az LG MP3 lejátszós telefonokat, 3D-s játékokra alkalmas telefonokat, egészségvédelmi telefonokat, ujjlenyomat azonosítóval ellátott telefonokat, 3G megapixel telefonokat, valamint DMB-képes telefonokat állított ki 336 négyzetméteres pavilonjában a Krasnaja Presnya vásár területén.
Az 1991 óta megrendezésre kerülő kiállításon, amely Oroszország legnagyobb ilyen jellegű eseménye, körülbelül 36 ország 870 nemzetközi vezetékes- és mobilkommunikációs cége képviseltette magát.
A FÁK tagországainak vásárlói jelenleg nagy jelentőséget tulajdonítanak a dizájnnak és a különböző funkcióknak. Meredeken nő a felső kategóriás kompakt zenetelefonok, kamerás, blue tooth-tal vagy MP3 lejátszóval ellátott mobilkészülékek eladása. Ennek tudatában az LG Electronics a 3 legjobb, MP3 lejátszóval és továbbfejlesztett belső antennával ellátott zenetelefonjával kívánja meghódítani a FÁK piacait: a versenyautót utánzó, a karaoke funkciós F2300-as és a kamerával ellátott GPRS C3400-as készülékekkel.
A versenyautó formájú M4410-es már a piacra dobása előtt jelentős figyelmet kapott, mivel ennek a terméknek kiemelt szerepet szánnak a 2005-ös mobilpiaci sikerek elérésének érdekében. Az M4410-es már a németországi Hannoverben márciusban megrendezett CeBIT 2005-ön felhívta magára a figyelmet külsejével, mert a készülék úgy néz ki, mint egy versenyautó. Ötletes külsején túlmenően a készülék támogatja az összes 3G szolgáltatást (GSM/GPRS/EDGE), rendelkezik beépített MP3-lejátszóval, 1.3 megapixeles kamerával, blue tooth-tal és külső Mini SD kártya slottal is.
A karaoke funkcióval ellátott telefon kifejezetten a FÁK országok-béli felhasználók igényei szerint készült. A vásárlók száz mai orosz slágert tartalmazó ingyen MP3 CD-t kapnak a telefonhoz. A dalok egy számítógép segítségével tölthetők le a készülékre, amelynek kijelzőjén lejátszáskor a dalok szövege karaoke-stílusban olvasható.
Az LG C3400 GSM/GPRS-es egyszerű belső antennával felszerelt készüléke a fenti modellekkel egyidőben kerül az üzletekbe. A telefon fő vonzereje, hogy olyan MP3 lejátszóval rendelkezik, amely támogatja az MMS (Multimedia Messaging Service) szolgáltatást, így várhatóan népszerűbbé teszi a felső kategóriás zenetelefonokat.
Az LG Electronics 2005 májusától 20 új terméket dob piacra, ami 100%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest. A cég slágertermékek tömeggyártására készül, vagyis a 250 dollár feletti felső kategóriás készülékekre és a zenetelefonokra fog koncentrálni.
Az LG Electronics a múlt év végén alapította meg oroszországi K+F központját a szentpétervári egyetemen. A FÁK országok számára készülő mobilszoftverek fejlesztését több mint 100 kutató végzi. Az LG mára a világ nyolc stratégiai fontosságú helyszínén rendelkezik globális K+F központokkal: Európában (Párizs), Kínában (Peking), az Egyesült Államokban (San Diego), Indiában (Bangalore), Brazíliában (Sao Paolo) és Oroszországban (Szentpétervár). Emellett cég tovább erősíti a mobil technológiák kutatásásval foglakozó központját Szöulban.
Az LG 2007-ig a vezető mobilmárka szeretne lenni Oroszországban, ezért a cég által megrendezésre kerülő “LG Action Sports European Tour” első startjának helyszínéül is Oroszországot választotta. A fiatalos, felső kategóriás márkaimidzset támogató két napos “LG Action Sports Championship Russia Tournament” május 14-től, az expo utolsó napjától indul a moszkvai Luzhniki Komplexumban. Mindkét napon nagyszabású rockkoncertek kerülnek megrendezésre, népszerű helyi zenészek közreműködésével.
Az LG 2004 áprilisában ötéves szponzorációs szerződést írt alá az ASA-val (Aggressive Skaters Association). A szponzorációs szerződés értelmében az ASA ‘LG Action Sports Tour’ rendezvényével a világ legnagyobb országaiban turnézik, így támogatva a cég top 3 mobilgyártó közé kerülését, amelyet 2006-ig szeretnének elérni.
Az első ilyen jellegű versenyét 2003 novemberében nagy sikerrel tartotta meg az LG a kaliforniai Los Angeles-ben. A kínai bemelegítőt követően további “2005 LG Action Sports European Tour” indul Oroszországban, Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, és Olaszországban.
Kapcsolódó cikkek
- LG Google csokoládé telefon
- Összefogás után per: az LG beperelte a Hitachit
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Moszkvában debütált a kompakt LG Shine telefon
- Megérkezett Európába az LG Shine telefon
- 100 dolláros LG 3G mobiltelefon
- LG Prada KE850 - iPhone szerű mobiltelefon
- Újabb LG DMB telefon
- LG - Prada együttműködés: csúcstechnológia és avantgárd
- 21 iF Design díjat kapott az LG