Lengyelország: bízik az LG Philips milliárdos beruházásában
MTI Sajtóadatbank, 2005. június 23. 09:18
Lengyel források szerint a világ vezető síkképernyő-gyártó vállalkozása, a dél-koreai-holland LG.Philips egymilliárd eurós beruházásra készül Lengyelországban.
Az tervet említő illetékes névtelenül nyilatkozott, megjegyezve, hogy országa a térség más államaival még versenyben van a beruházásért. A Reuters hírügynökség szerint Marek Belka látogatást tesz a jövő héten Kobierzyce városában, amely a beruházás lehetséges helyszíne lenne és találkozik majd az LG.Philips illetékeseivel, hogy beruházásösztönző javaslatokat tegyen.
Lengyelországnak most harcolnia kell Csehországgal, Szlovákiával és Magyarországgal az új beruházásokért - nyilatkozta Belka. Lengyelországot már nem könyvelik el olcsó országként, ezért megfelelő beruházásösztönző feltételeket kell nyújtania - tette hozzá.
Az LG.Philips az idei első negyedévről fennállása óta első veszteségét jelentette áprilisban.
Lengyelországnak most harcolnia kell Csehországgal, Szlovákiával és Magyarországgal az új beruházásokért - nyilatkozta Belka. Lengyelországot már nem könyvelik el olcsó országként, ezért megfelelő beruházásösztönző feltételeket kell nyújtania - tette hozzá.
Az LG.Philips az idei első negyedévről fennállása óta első veszteségét jelentette áprilisban.
Kulcsszavak: LG.Philips
Kapcsolódó cikkek
- A vártnál kisebb veszteség az LG.Philipsnél
- Továbbra is veszteség az LG Philipsnél
- Akár egymilliárd dolláros pénzbüntetést is kaphatnak a kartellgyanúba keveredett LCD-gyártók
- Kartellgyanúba keveredett az LG és a Samsung is
- Az árak csökkenése veszteségessé tette az LG.Philips negyedévét
- Az LG.Philips LCD első negyedéve: veszteség helyett nyereség
- LG.Philips Displays csőd - el kell adni a lengyel és cseh üzemeket
- A Philips csökkentette részét az LG.Philipsben
- LG.Philips: javított a második negyedhez képest
- A Philips profitja 79 százalékkal csökkent
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27