Oracle Hungary: élen az alkalmazásértékesítés

Kovács Attila, 2005. július 5. 13:00
A júniusban lezárult 2005-ös pénzügyi éve eredményeit ismertette a cég mai sajtótájékoztatóján Füzes Péter, az Oracle Hungary ügyvezető igazgatója.
Mind corporate, mind EMEA régiós és magyarországi szinten jó évet zárt a szoftveres világcég. A hazai tevékenységben két üzletágat emelt ki Füzes. Az alkalmazás-üzletág 75%-os bevételnövekedést ért el a vizsgált időszak alatt. A tanácsadási üzletág pedig 20%-kal növelte forgalmát ugyanezen időszak alatt. Sajnálatos, hogy kormányzati szinten nagyon kevés Oracle-projekt indult 2004-2005 folyamán. A cég új ügyfelei közül kiemelhetők a következők: részvétel a Pannon GSM tartalomszolgáltatáshoz kapcsolódó fejlesztési projektjében; ügyfél-támogatási (CRM) rendszer bevezetése a Credit Suisse Rt.-nél; a Paksi Atomerőmű humán erőforrás rendszerének frissítési munkái; beszerzési rendszer a Vodafone-nak; MÁV Oracle rendszereinek frissítési munkái.

Az Oracle Hungary fő fókuszterületei 2006-ra: grid rendszermegoldások, köztesszoftver (middleware) termékek értékesítése, alkalmazás üzletág további fejlesztése. Mindezeket elsősorban a pénzügyi, távközlési,közigazgatási és a kis- és középvállalati szektorokban kívánja szorgalmazni az Oracle.

Major Gábor, az Oracle Hungary alkalmazás-üzletág vezetője elmondta, a mintegy 50 hazai JD Edwards alkalmazást ez az üzletág támogatja a jövőben, az Oracle Applications legújabb változatára a hazai felhasználók 94%-át átállították, fontos fókuszterület középtávon a várhatóan 2008-ban megjelenő Project Fusion termékfejlesztés eredménye, amely a maga területén az első nyílt, szabványos üzleti termék lesz a piacon. Várhatóan szintén nagy reményekre jogosít fel a korábban megjelenő Oracle Citizen Data Hub nevű közigazgatási alkalmazás.

Füzes megemlítette, hogy a 160 hazai Oracle partnerből idén a következő hatot tüntették ki Oracle Partnerdíjjal: Flexiton Kft., Breona Kft., Albacomp Rt., Konzorcia Kft., FreeSoft Rt., Syntact Kft.
Kulcsszavak: Oracle-hu

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51