Valójában kevesen telefonálnak Skype-val
"Ez a felmérés arra enged következtetni, hogy rengetegen töltik le a programot, de ezek nagy része szinte soha, vagy csak nagyon ritkán használja azt" - közölte a Point Topic egyik munkatársa. A tanulmány azt bizonyítja, hogy az elmúlt 9 hónapban megduplázódott a VoIP-szolgáltatások felhasználóinak a száma; a Point Topic szerint a japánok a legszorgalmasabb internet-telefonálók, Európában pedig a franciák vezetik a top-listát. Az intézet szerint a Soft-Client-szolgáltatások (Skype, Voiceglo) felhasználóit is figyelembe véve 2005 első negyedévében 17,4 millióan telefonáltak rendszeresen az interneten keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Két VoIP-újdonság a D-Linktől
- USB telefonok egyéves korlátlan telefonálási lehetőséggel
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Ne vegyél telefonközpontot: töltsd le ingyen!
- VoIP Spam-szűrő
- e.fone: internetalapú telefonszolgáltatás kkv-knak
- Kombinált internetcsomagok a T-Online-tól
- Hungexpo: Cisco IP telefónia a kiállítóknak is
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.