Félmillió német 3G-felhasználó a Vodafone-nál
A Vodafone szerint a legnépszerűbb 3G szolgáltatásnak a mobil-televízió bizonyult: a vállalat 4 élő és 15 online „konzerv” adást kínál, jelenleg mintegy 100 ezer német előfizetőnek. A cég 3G hálózata 1200 német várost, összességében pedig a lakosság 60%-át fedi le, 2006. márciusig pedig szeretnék ezt az arányt 70%-ra növelni. Ami a globális terveket illeti, a Vodafone szintén jövő március végéig 10 millió 3G-előfizetővel számol; 5 millióval Európában, 5 millióval pedig Japánban. A Németországban az összesített mobilpiacon egy orrhosszal vezető T-Mobile egyelőre nem tett közzé hasonló adatokat.
Kapcsolódó cikkek
- Meghosszabbított mobil internet akció a Pannonnál
- Vodafone szélessávú mobil internet a Balatonnál is
- Pannon 3G/HSDPA már a Balaton környékén is
- 3 új, középkategóriás Nokia mobil és 3 új headset
- Importkorlátozás vetheti vissza a 3G készülékek terjedését
- T-Mobile szélessávú 3G/HSDPA hálózat már 41 városban
- Mobilszolgáltatók szövetkeznek a Google ellen
- A Vodafone 579 millió dollárért vesz harmadik generációs mobilkoncessziót Egyiptomban
- Három mobillal bővült a Vodafone 3G telefonkínálata
- A Vodafone 24 új 3G mobilt dob piacra karácsony előtt
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.