Hervé Guillou az EADS Defence and Communications Systems új vezérigazgatója

forrás Prim Online, 2005. augusztus 14. 13:29
Hervé Guillou tölti be szeptember 1-jétől az EADS Defence and Communications Systems (DCS) vezérigazgatói posztját. Az 50 éves szakember - aki egyúttal az EADS Systems House és a francia Defence & Security Systems S.A. igazgatója is lesz - Stefan Zollert követi a poszton, akit az EADS Defence & Security Systems (DS) részleg vezérigazgatójának neveztek ki.
Guillou az EADS űrrepülés-ipari ágazatának vezérigazgatói székéből igazol át az új munkakörbe, ahol így kamatoztathatja majd az EADS csoport védelmi területein szerzett tapasztalatait is. Mindemellett ellátja a francia EADS Defence & Security Systems S. A. elnök-vezérigazgatói teendőit is.

Stefan Zoller üdvözölte Hervé Guillou visszatérését a védelmi területre és hangsúlyozta Guillou vezető szerepét abban, hogy tovább erősödhessen az EADS rendszerházának nagy rendszerintegrátor imidzse.

A Defence and Communications Systems (DCS) jelenti egyben az EADS rendszerházát, amely az EADS Védelmi és Defence & Security Systems (DS) részlegének integrált része.

A védelmi ágazatot képviselő DS részleg 2004-ban mintegy 5,4 milliárd euró árbevételt ért el és tíz országban, megközelítőleg 23 000 alkalmazottja van. Integrált rendszer megoldásokat kínál a harci repülőgépek és nemzetbiztonsági egységek új kihívásokkal teli kiszolgálására. Jelen van a harci repülőgépek, a rakétarendszerek, az intelligens, az ember által, illetve ember nélkül vezérelt határvédelmi és felderítő rendszerek (ISR) területén is, valamint a harcászati vezérlőrendszerek, a védelmi elektronika, az érzékelők és légi közlekedési elektronika, illetve a kapcsolódó szolgáltatások piacán.

Az EADS az űrrepülés-ipari, a védelmi és a kapcsolódó szolgáltatások globális piacvezetője. 2004-ben a társaság értékesítése 31,8 milliárd euró volt, és mintegy 110 000 főt foglalkoztatott.
Kulcsszavak: Tetrapol

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51