Novell műszaki támogatás a VMware termékeihez
A Novell támogatni fogja az adatközpont infrastruktúrájára épülő virtuális megoldásokat a vezető termékeit használó ügyfelek számára. Ezek a termékek a SUSETM Linux Enterprise Server, az Open Enterprise Server, a NetWare, az eDirectoryTM, a ZENworks és a GroupWise. A Novell mostantól vállalati szintű műszaki támogatást biztosít a VMware termékeihez, ezzel ügyfeleinek egypontos támogatást kínálva. Emellett a VMware és a Novell létrehoztak egy programot, amely biztosítja, hogy a SUSE Linux-alapú partnermegoldások széles körben elérhetők legyenek az ügyfelek számára. Ennek a programnak a kísérleti stádiumában a Novell több mint 5 000 Novell Open Enterprise Server és SUSE Linux Enterprise Server környezetet osztott szét VMware virtuális gépekre az ügyfelek általi értékelés, a fejlesztés és a megoldások tesztelésének leegyszerűsítése és meggyorsítása érdekében. A Novell továbbá VMware termékeket integrált virtualizációs tanácsadói módszertanába, valamint tervezési, tanácsadási és integrációs szolgáltatásokat biztosít majd azokhoz a Novell megoldásokhoz, amelyek a VMware virtuális infrastruktúráján alapulnak.
Kapcsolódó cikkek
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- A Capgemini is támogatja a Novell SUSE Linux megoldásait
- A Novell csatlakozott az EFF "szabadalomrobbantó" projektjéhez
- Honeywell-Novell személyazonosság-kezelési megoldás
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- A Postbank is a Novell megoldásait választotta
- Intelligens, automatizált nagyvállalati Linux-felügyelet
- Népszerűek a Novell többplatformos adatközpont-felügyeleti megoldásai
- Új SUSE Linux Enterprise Thin Client megoldás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.