Új marketingvezető az Oracle Hungarynél

forrás Prim Online, 2005. szeptember 5. 13:58
2005. szeptember 1-jétől Klotz Tamás tölti be az Oracle Hungary marketingigazgatói posztját.
Klotz Tamás 12 éve dolgozik az Oracle-nél, ezen időszak alatt több vezető pozíciót is ellátott. Múlt év novemberétől megbízott marketingigazgatóként tevékenykedett, korábban pedig partnerkapcsolati igazgató, valamint hosszabb ideig az értékesítési tanácsadó csapat vezetője volt. Mindezek során széles körű tapasztalatokat szerzett a cég stratégiájáról, termékeiről, értékesítési módszereiről, valamint hazai partnereivel és felhasználóival kapcsolatban.

A 40 éves szakember a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett villamosmérnöki diplomát, majd ugyanitt MBA végzettséget is. Tagja a Magyarországi Oracle Felhasználók Egyesület vezetőségének, valamint a Neumann János Társaságnak és az ITTK-nak.
Kulcsszavak: Oracle-hu

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51