Lenovo a magyar piacon
Az eseményen megjelent Johannes M. Guschlbauer, a Lenovo kelet-európai igazgatója szerint: az új Lenovo globális bevétele hozzávetőleg 13 milliárd dollár, míg termelőkapacitása 14 millió egység (IDC, 2004). Az elmúlt hónapok sikere után a vállalat a személyiszámítógép-piac három legnagyobb gyártójának egyike lett, körülbelül 7%-os piaci részesedéssel. Ráadásul a Lenovo piacvezető egész Ázsiában, Kínában pedig 7 éve 25%-ot meghaladó részesedéssel rendelkezik.
A vásárlók és az üzleti partnerek számára zökkenőmentesen és átláthatóan zajlott a Lenovo-vá alakulás.. A vállalati ügyfelek számára kedvező a Lenovo és az IBM hosszú távú stratégiai együttműködése, hisz így a Lenovo az IBM partnereként teljes körű, igény szerinti (on demand) IT-megoldásokat kínál. A Lenovo, az IBM, valamint üzleti partnereik és kereskedőik legjobb tudásukkal támogatják ügyfeleiket és a megszokott magas minőséget, biztonságot és megbízhatóságot kínálják a jól ismert ThinkPad notebookokkal, ThinkCentre asztali gépekkel és a ThinkVantage technológiával.
Kérdéseinkre a következő válaszokat kaptuk: a notebook-ok még 18 hónapig jelennek meg IBM logóval, az IBM még öt évig a Lenovótól veszi a PC-ket; a ThinkPad és ThinkCentre brandek továbbra is megmaradnak, a teljes IBM PC csapat átkerült a Lenovóhoz (augusztus 1-jével, globálisan és hazai vonatkozásban egyaránt); a PC-kel és notebook-okkal kapcsolatos IBM Global Service funkciók továbbra is az IBM keretében érhetők el; a Lenovo hazai indirekt értékesítési csatornáját négy disztribútor (Ingram, CHS, RRC, Disztribtor.hu) és több mint 600 viszonteladó alkotja.
Gottlieb István kijelentette, hogy a hazai Lenovo kiskereskedelmi bolthálózat kialakítását már tervezik.
Kapcsolódó cikkek
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- 2010-re nyeresége felét a szoftverektől várja az IBM
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- Közös Microsoft-Lenovo kutatólaboratórium Kínában
- IBM: 8 százalékos negyedévi adózott eredménynövekedés
- Új fogyasztói üzletággal erősít a Lenovo
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- A Sanyo osztozik a Lenovo-val az akku-visszahívás költségein
- 200 ezer Thinkpad akkut hívnak vissza
- Az IBM díjazta az Avnetet
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
Az Artec 3D bemutatja az Artec Studio 19-et
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
Így változtatja meg a fiatalok életét a mobilhasználat
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.