Lenovo a magyar piacon

Kovács Attila, 2005. szeptember 8. 15:37
Branch office formában megalakult a Lenovo Magyarország (Lenovo Technology Hungary) - a PC piac meghatározó szereplőjének magyar szervezete -, miután sikeresen integrálta az IBM személyi számítógép divízióját - jelentette be szeptember 8-án, a budapesti Hotel Kempinskiben tartott sajtótájékoztatón Gottlieb István, a cég vezérigazgatója.
A Lenovo stratégiája világszinten és hazánkban is ugyanaz: kiemelkedő minőségű termékek és világklasszis szolgáltatások biztosítása folyamatos innovációval, kedvező árakon.. Az új Lenovo kiforrott elképzelésekkel rendelkezik a személyi számítógépek jövőjéről: a vállalati és az otthoni PC-k fejlődési iránya egyre inkább össze fog tartani, így erősítve tovább az egész iparágat.

Az eseményen megjelent Johannes M. Guschlbauer, a Lenovo kelet-európai igazgatója szerint: az új Lenovo globális bevétele hozzávetőleg 13 milliárd dollár, míg termelőkapacitása 14 millió egység (IDC, 2004). Az elmúlt hónapok sikere után a vállalat a személyiszámítógép-piac három legnagyobb gyártójának egyike lett, körülbelül 7%-os piaci részesedéssel. Ráadásul a Lenovo piacvezető egész Ázsiában, Kínában pedig 7 éve 25%-ot meghaladó részesedéssel rendelkezik.

A vásárlók és az üzleti partnerek számára zökkenőmentesen és átláthatóan zajlott a Lenovo-vá alakulás.. A vállalati ügyfelek számára kedvező a Lenovo és az IBM hosszú távú stratégiai együttműködése, hisz így a Lenovo az IBM partnereként teljes körű, igény szerinti (on demand) IT-megoldásokat kínál. A Lenovo, az IBM, valamint üzleti partnereik és kereskedőik legjobb tudásukkal támogatják ügyfeleiket és a megszokott magas minőséget, biztonságot és megbízhatóságot kínálják a jól ismert ThinkPad notebookokkal, ThinkCentre asztali gépekkel és a ThinkVantage technológiával.

Kérdéseinkre a következő válaszokat kaptuk: a notebook-ok még 18 hónapig jelennek meg IBM logóval, az IBM még öt évig a Lenovótól veszi a PC-ket; a ThinkPad és ThinkCentre brandek továbbra is megmaradnak, a teljes IBM PC csapat átkerült a Lenovóhoz (augusztus 1-jével, globálisan és hazai vonatkozásban egyaránt); a PC-kel és notebook-okkal kapcsolatos IBM Global Service funkciók továbbra is az IBM keretében érhetők el; a Lenovo hazai indirekt értékesítési csatornáját négy disztribútor (Ingram, CHS, RRC, Disztribtor.hu) és több mint 600 viszonteladó alkotja.

Gottlieb István kijelentette, hogy a hazai Lenovo kiskereskedelmi bolthálózat kialakítását már tervezik.
Kulcsszavak: +céginfo IBM Lenovo

Sandberg mobilkiegészítők a nyaraláshoz

Manapság egyre több okoskészüléket használunk, melyek töltéséhez külön adapterekre és kábelekre van szükségünk. Ez leginkább utazás során jelenthet problémát, hiszen a töltőadapterek meglepően sok helyet tudnak elfoglalni egy táskában, nem beszélve a laptoptöltők méretéről. A Sandberg ezekre a nehézségekre igyekszik két megoldást is kínálni nagy teljesítményű, kompakt töltőadapterével és 3 az 1-ben vezeték nélküli hordozható töltőjével.

2024. június 17. 18:54

Út a felsőoktatásba: a jövő mérnökei versenyeztek a Széchenyi-egyetemen

A mérnöki hivatásokat élményalapú oktatással népszerűsíti a győri Széchenyi István Egyetem a jövő mérnökeinek szánt előkészítő képzéssel, amelynek elvégzésével a középiskolások intézményi többletpontokat szerezhetnek a felvételihez. A tavaszi szemeszter a napokban az autonóm járművek versenyével zárult, amelyen a diákoknak úgy kellett programozniuk robotjárműveiket, hogy azok a kijelölt pályán, önvezető módon a lehető legmesszebb jussanak.

2024. június 17. 17:01

Sandberg mobilkiegészítők a nyaraláshoz

Manapság egyre több okoskészüléket használunk, melyek töltéséhez külön adapterekre és kábelekre van szükségünk. Ez leginkább utazás során jelenthet problémát, hiszen a töltőadapterek meglepően sok helyet tudnak elfoglalni egy táskában, nem beszélve a laptoptöltők méretéről. A Sandberg ezekre a nehézségekre igyekszik két megoldást is kínálni nagy teljesítményű, kompakt töltőadapterével és 3 az 1-ben vezeték nélküli hordozható töltőjével.

2024. június 17. 16:58

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában

Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat. 

2024. június 17. 13:20

Használni már sokan tudják, de az adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz

Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor. 

2024. június 17. 12:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30