GILBOA utazási irodai ügyviteli rendszer Magyarországon is

forrás Prim Online, 2005. szeptember 10. 15:52
Az YToN internet Kft. és a Galor Systems and Software Development Ltd. között szeptember 5-én aláírt exkluzív disztribútori megállapodás értelmében hamarosan Magyarországon is elérhető lesz az izraeli székhelyű szoftver- és rendszerfejlesztő cég világszerte ismert, 20 országban, több mint 500 iroda által használt utazási irodai ügyviteli rendszere, a GILBOA.
Az internetes alapú rendszerek készítésével foglalkozó YToN a magyarországi utazási piac ismert szereplője, számos utazási irodának szállított már informatikai megoldásokat (pl.: Tensi, Malév Air Tours, Chemol Travel), illetve az egyik legjelentősebb utazási informatikai szolgáltatóval, az Amadeusszal együttműködve fejleszti és üzemelteti Y-TraVEL túradisztribúciós rendszerét.

A 65 fős izraeli cég, a Galor 1989-es megalakulása óta utazási és turisztikai szoftverek fejlesztésével foglalkozik. Legsikeresebb terméke a GILBOA, amelyet Izraeltől Németországon és az Egyesült Királyságon át a Fülöp-szigetekig több száz utazási iroda teljes munkafolyamatait automatizálja és teszi mérhetően hatékonyabbá. A szoftver sikerének titka elsősorban abban rejlik, hogy ez a komplex ügyviteli rendszer teljes körű szolgáltatást nyújt az utazási szektor képviselőinek, rugalmasságának és könnyű alkalmazhatóságának köszönhetően nincs szükség egyszerre több program használatára. A rendszer online kapcsolatban áll a legnagyobb GDS-ekkel (Amadeus, Galileo. Worldspan), és több tucat más adatbázissal, amelyek szállodák, bérautók, fakultatív programok és más utazási termékek közötti gyors keresést és azonnali foglalást tesznek lehetővé. A túrákat és más utazási termékeket az irodák alkalmazottai, illetve a rendszerbe integrált webes felületeken keresztül maguk az utasok, illetve céges partnerek vagy ügynökök is lefoglalhatják. A rendszer moduláris felépítésű, így az utazási piac szereplőinek mérettől és a tevékenységtől függetlenül kínál egyedülálló, értékarányos megoldásokat.
Kulcsszavak: turizmus ügyvitel

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01