Tanácsadó bízta meg a tanácsadót
forrás Prim Online, 2005. szeptember 13. 18:40
Az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt. megbízta a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökséget. A közös munka keretében a Sakkom feladata, hogy erősítse az AAM szakértői imázsát, támogassa publikációinak megjelenését.
A jelenleg már öt állandó ügyféllel rendelkező Sakkom Interaktív közvetlen felkéréssel nyerte azt a megbízást, amelynek célja a 2004-ben 1346 millió forintos árbevételt elérő AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt. szakértői imázsának erősítése.
Az 1994-ben alakult AAM az elmúlt 11 év során a létszám és árbevétel tekintetében egyaránt az egyik legnagyobb, tisztán belső tulajdonlású, független vezetési tanácsadó céggé vált Magyarországon. "Fontos számunkra, hogy meglévő ügyfeleinket továbbra is a tőlünk megszokott magas színvonalon szolgáljuk ki. További növekedésünk egyik záloga, hogy azok számára, akik eddig még nem dolgoztak velünk, nyilvánvalóvá váljon két fő jellegzetességünk: az AAM ügyfélközpontú megközelítése és az általunk képviselt magas szintű szakértői tudás. Összességében ezeket az üzenetek kívánjuk kommunikációnkban is megjeleníteni, amelynek konkrét megvalósítását a Sakkom Interaktívra bíztuk" - mondta Kornai Gábor, az AAM elnök-vezérigazgatója, aki szerint az AAM számára a legfontosabb kihívást az elkövetkezendő évek stratégiájában az jelenti, hogy a Magyarországon sikeresen alkalmazott működési mód és kialakított értékrend a külföldi ügyfelek körében is megjelenjen.
"Az elmúlt 11 év alatt - jelentős részben ügyfeleink segítségével is - olyan tudásbeli és tapasztalati tőkét halmoztunk fel, amelyre támaszkodva ma már a vezetési és informatikai tanácsadás széles spektrumában vagyunk képesek ügyfeleink segítségére lenni. Bízunk benne, hogy a Sakkom Interaktív segítségével ezt a szaktudást a potenciális ügyfélkör irányába is sugározni tudjuk" - tette hozzá a projektet közvetlenül felügyelő Bálint Ákos, az AAM működési igazgatója.
A szakértői imázs erősítését több különböző pr eszköz együttes használatával éri el a Sakkom Interaktív. "A mintegy 2 hónapos előkészítő munkát követően az AAM közel 25 vezető tanácsadójával fogunk együtt dolgozni annak érdekében, hogy az általuk képviselt szakértelem megjelenhessen azokban a médiumokban, melyeket az AAM meglévő és potenciális ügyfélköre olvas" - ismertette a projekt fő csapásirányát Kolma Kornél, a Sakkom Interaktív ügyvezető igazgatója.
Az 1994-ben alakult AAM az elmúlt 11 év során a létszám és árbevétel tekintetében egyaránt az egyik legnagyobb, tisztán belső tulajdonlású, független vezetési tanácsadó céggé vált Magyarországon. "Fontos számunkra, hogy meglévő ügyfeleinket továbbra is a tőlünk megszokott magas színvonalon szolgáljuk ki. További növekedésünk egyik záloga, hogy azok számára, akik eddig még nem dolgoztak velünk, nyilvánvalóvá váljon két fő jellegzetességünk: az AAM ügyfélközpontú megközelítése és az általunk képviselt magas szintű szakértői tudás. Összességében ezeket az üzenetek kívánjuk kommunikációnkban is megjeleníteni, amelynek konkrét megvalósítását a Sakkom Interaktívra bíztuk" - mondta Kornai Gábor, az AAM elnök-vezérigazgatója, aki szerint az AAM számára a legfontosabb kihívást az elkövetkezendő évek stratégiájában az jelenti, hogy a Magyarországon sikeresen alkalmazott működési mód és kialakított értékrend a külföldi ügyfelek körében is megjelenjen.
"Az elmúlt 11 év alatt - jelentős részben ügyfeleink segítségével is - olyan tudásbeli és tapasztalati tőkét halmoztunk fel, amelyre támaszkodva ma már a vezetési és informatikai tanácsadás széles spektrumában vagyunk képesek ügyfeleink segítségére lenni. Bízunk benne, hogy a Sakkom Interaktív segítségével ezt a szaktudást a potenciális ügyfélkör irányába is sugározni tudjuk" - tette hozzá a projektet közvetlenül felügyelő Bálint Ákos, az AAM működési igazgatója.
A szakértői imázs erősítését több különböző pr eszköz együttes használatával éri el a Sakkom Interaktív. "A mintegy 2 hónapos előkészítő munkát követően az AAM közel 25 vezető tanácsadójával fogunk együtt dolgozni annak érdekében, hogy az általuk képviselt szakértelem megjelenhessen azokban a médiumokban, melyeket az AAM meglévő és potenciális ügyfélköre olvas" - ismertette a projekt fő csapásirányát Kolma Kornél, a Sakkom Interaktív ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Új marketingvezető az AAM-nél
- Mester Sándor az EU üzletágat vezeti az AAM-nél
- Új üzletfejlesztési igazgató az AAM-nél
- Új vezérigazgató az AAM élén
- Új marketing munkatárs a Sakkomnál
- Nemzetközi elismerés az AAM-nek
- Új vezető az AAM HR részlegén
- Ügyfelei és önmaga számára negyedmilliárdot nyert el az AAM
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
2024. november 24. 10:24