Sikeres Sybase-negyedév
"Nagyon meg vagyunk elégedve a harmadik negyedév pénzügyi eredményeivel" - mondta John Chen, a Sybase elnöke és igazgatója. "Sikeresen mobilizáltuk a teljes vállalatot az elektronikus kereskedelem felé, és ahogy azt ügyfeleink sikerei is mutatják, világos, hogy mindent elsöprő megoldásaink vannak eme újonnan feltűnt, nagymértékben gyarapodó, Enterprise Information Portalsnak (vállalati információs portálnak) nevezett lehetőségen belül. Szeretnénk az új, izgalmas terület piacvezetője lenni."
"Az internet hirtelen fellendülésével a hagyományos vállalatok, amelyek az elektronikus kereskedelem irányába mozdulnak, felölelik a Sybase megoldásait az e-kereskedelem megvalósítása során" - jegyezte meg Chen.
Kapcsolódó cikkek
- A HTCC tavalyi éve: meredek forgalomnövekedés és veszteség
- Tavaly 14 százalékkal nőtt a Dell nyeresége
- TvNetWork: 723 millió forint nyereség 2007-ben
- Az Elcoteq tavalyi éve: nagy veszteség
- Check Point: rekord negyedéves és éves eredmények
- Oracle: vártnál kedvezőbb negyedéves eredmények
- Sybase: SAUC konferencia Magyarországon
- Vivendi első háromnegyed év: 6,5 százalékkal nőtt a profit
- Noreg: az idén 500 millió forint bevétel
- Az Infineon üzleti éve: 37,3 százalékkal nőtt a veszteség
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.