Az Intel a SAP Tihany ’05 fő támogatója
A szintén keddi Intel szekcióban a Dell, a Silicon Graphics, a Fujitsu- Siemens, a HP, az IBM és természetesen az Intel Magyarország által tartott előadásokon a konferencia résztvevői részletesen megismerkedhetnek az Intel vállalati platformjaival, processzoraival, alaplapi lapkakészleteivel, és kapcsolódó legújabb fejlesztéseivel, valamint hogy hogyan hasznosíthatják az Intel platformjait üzleti alkalmazásaik képességeinek maximális kihasználásában. Az érdeklődők mélyebb betekintést nyerhetnek többek között a szerverkonszolidációba, hallhatnak a sokrétű feladatok elvégzésére legalkalmasabb szervercsaládokról, az Intel nagyvállalati rendszereiről, valamint megtudhatják, hogy melyik Intel processzort válasszák SAP megoldásuk alapjaként.
Az SAP és az Intel több mint 10 éve közösen dolgozik az SAP megoldáskínálatát kiegészítő hardverek és szoftverek magas szintű optimalizálásán. A nagyvállalati kategóriájú szerverektől az üzleti célú asztali gépeken át a mobil eszközökig, az SAP megoldásai minden Intel-platformon növelik a teljesítményt, javítják a megbízhatóságot, csökkentik a TCO-t, és rugalmasságuk folytán segítenek a vállalatoknak hozzáigazítani megoldásaikat a gyorsan változó üzleti környezethez. Világszerte számos vállalat használ Intel platformot az SAP-megoldásaiban rejlő érték maradéktalan kiaknázásához. Az újonnan bevezetett SAP-rendszerek több mint 70 százaléka Intel-alapú platformon fut.
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel felfedte a Larrabee teraflop processzor néhány részletét
- Egymillió eladott négymagos Intel CPU
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Új belépőszintű processzorok az Inteltől
- Intel 2 TFLOPS teljesítményű processzor
- Az Intel G31 és P31 három régi lapkakészletet helyettesít
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Google-Intel zöld kezdeményezés
- Nem lesz 45 nm-es Itanium
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.