Budapestre érkezik a nemzetközi start-up roadshow

Egy internetév egyenlő öt klasszikus gazdasági esztendővel

1999. november 1. 16:06
Berlin, London, Párizs, Milánó, Genf. Ezekben a városokban tartották a genfi Telecommal egyidejűleg az idei ötödik - roadshow-szerűen végigvonuló - találkozósorozatot, amely kamarakiállítással, előadásokkal, üzleti vacsorával lehetőséget teremtett arra, hogy a leggyorsabban fejlődő ágazat szakemberei, cégei valóban a sokat ígért felgyorsult fejlődés útjára álljanak. Elismert tény, hogy egyetlen internetév egyenlő öt klasszikus gazdasági esztendővel. Ám ahhoz, hogy a cégek valóban megötszörözzék növekedésük ütemét, szükség van katalizátorokra.
Ilyen katalizátor Nyugat-Európában a NEW, ami a Network Economy Workshop elnevezés rövidítése. A hálózat nem csupán az említett városokból áll, ide tartozik Stockholm, Amszterdam, Brüsszel, Frankfurt és Barcelona is.

A NEW Észak- és Dél-Európai Ligája után létre kívánta hozni Közép-Európai Ligáját is. Elsőként Budapest csatlakozhat eme rangos körhöz, a 2000-es évre főszponzorként lapunk kiadója, a Prím Információ-technológiai Kft. vállalkozott a NEW támogatására, s hozzá csatlakoztak és csatlakoznak a neves média-, informatikai, telekommunikációs és internetes cégek.

A Prím-NEW első rendezvénye, a budapesti Internet Műhely január 24-én lesz Budapesten, azzal a felvállalt céllal, hogy az év szeptemberétől tovább terjeszkedjen Prága, Varsó, Ljubljana és Zágráb irányába. Ehhez az expanziós kommunikációs és üzleti stratégiához a NEW Internet Workshop kiválaszt olyan meghatározó támogató partnereket, amelyek mind Európában, mind pedig a szűkebb kelet-közép-európai régióban exkluzív szerepet játszanak az üzleti életben.

A NEW Internet Workshop fennállása óta a következő témákban tartott roadshow-kat Nyugat-Európa-szerte: Elektronikus kereskedelmi eszközök; Internetes tartalomszolgáltatók; A televízió és az internet összefonódása; Elektronikus közösség: kulcs a virtuális marketinghez. 1999. október elején, a négyévenként megrendezett genfi Telecom világkiállítással egy időben került sor a net-banking témában járatos start-up internetcégek bemutatására. Eddig 32 úttörő európai vállalkozás mutatkozhatott be a médiának, a befektetőknek és a szakmai partnereknek, s ez a szám az év végéig mintegy 50-re fog bővülni. Ebből a félszáz cégből hozza el a Prím-NEW Budapestre 2000 januárjában a 6-8 legdinamikusabbat.

Akar velük találkozni, megismerkedni, üzletre lépni?

A NEW-nak máris nagyon lojális és jól megcélzott közönsége van Európában, amelynek egyharmada befektetőkből, egyharmada a TOP 500-as és egyharmada internetes cégekből áll.

A rendezők elsősorban olyan magyar gazdasági partnerekkel kívánnak együttműködni az első budapesti roadshow-k megszervezésében, amelyek stratégiai előnyre szeretnének szert tenni azáltal, hogy elsőként ismerhetik meg és vezethetik be a magyar piacra az igen magas üzleti potenciállal rendelkező európai internetcégeket, esetleg saját szolgáltatásaikat kívánják még jobban megismertetni a roadshow-n jelen lévő médiával, illetve egyedülálló személyes kapcsolatrendszert óhajtanak kiépíteni közeljövőnk "internetüstököseivel".

A legelső (január 24-ei) közép-európai internetroadshow-ra 1999. november 20-áig lehet jelentkezni. A bemutatókon részt vehetnek olyan most induló vállalatok is, amelyek különleges internetes célirányú tudással, szolgáltatással, illetve termékcsaláddal rendelkeznek. Ezek a start-up cégek a tech@dvpa.ch e-mail címre küldhetik jelentkezésüket. A magyarországi szponzorok (internethozzáférés- és tartalomszolgáltatók, informatikai és telekommunikációs cégek, médiumok) a genfi Delta Vision, Producteurs Associés kommunikációs ügynökségnél jelentkezhetnek e-mailben: info@dvpa.ch.

Az Internet Műhely kiemelt szponzorainak a szervezők különleges helyet biztosítanak az eseményt megelőző feltáró tevékenységben, szervezésben és reklámkommunikációban, a roadshow konkrét lebonyolításában, valamint azt követően a start-up cégek technológiáját integráló, partneri, illetve befektetési együttműködésekben, hogy maximálisan lehetőségük nyíljon az akció felkarolásából fakadó összes PR- és gazdasági előny kiaknázására. Az internetroadshow kéthavonta ismétlődő mivoltából fakadóan az esemény házigazdáinak lehetőségük nyílik egyre kevesebb befektetéssel egyre több közvetlen és közvetett anyagi, illetve erkölcsi jellegű hasznot termelni. A fenti e-mail címek mellett a Prím Információ-technológiai Kft. telefonszámain is tudnak felvilágosítást adni, illetve a www.prim.hu/new oldalon részletesebben is elolvasható a Prím Network Economy Workshop célja, küldetése.

Kulcsszavak: roadshow konferencia

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01