EDS Magyarország: dinamikus fejlődés, internetes honlap
Kovács Attila, 2005. október 4. 15:25
A stagnáló hazai informatikai outsourcing (ITO) piac ellenére az EDS
Magyarország dinamikus fejlődést mutatott az elmúlt időszakban is,
hiszen éves árbevétele 2004-ben közel 1,8 milliárd forinttal
növekedett, amely az előző évhez képest 25%-os növekedést jelent –
hangzott el a cég mai budapesti sajtótájékoztatóján. A fejlődést
tükrözi, hogy a munkavállalói létszám már 2005. elején meghaladta az
1000 főt.
Szakál László ügyvezető igazgató a sikert a cég EMEA régióban betöltött stratégiai szerepével, részben pedig azzal a több évtizedes tapasztalattal és know-how-al magyarázza, amelynek köszönhetően sikerült több hazai üzleti folyamat outsourcing (BPO) szerződést meghosszabbítani, továbbá az ITO szegmensben a piacvezető pozíciót megőrizni. Idén további 10%-os növekedéssel számol az EDS , ami 44 millió eurós éves árbevételt jelenthet.
A hazai piac első bérszámfejtési outsourcing szerződését 1995-ben a General Electric-kel kötötte az EDS, amelynek keretében a vállalat közel 60 munkatársat vett át és integrált. Az idén 10 éves jubileumát ünneplő üzletág ma már 100 munkatársat foglalkoztat, 10 ügyfél 40 ezer munkavállalójának nyújt bérszámfejtési és ahhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati szolgáltatásokat.
A BPO globális dinamikus fejlődésével párhuzamosan ez a szolgáltatási ág egyre nagyobb szerepet kap az EDS portfoliójában és stratégiájában. „A hazai szolgáltatási portfolióban is erősödik a BPO. Az EDS Magyarország 2005. évi árbevétele várhatóan már egyenlően oszlik meg a BPO és ITO üzletágak között, ehhez hozzájárul a 2005-ben meghosszabbított négy, összértékben 1 milliárd forintot kitevő bérszámfejtési szerződés is“ – jelentette ki Wessely István, az EDS ügyfélkapcsolati igazgatója.
Az ITO terén az EDS Magyarország által kiszolgált vállalatok között található a T-Com, General Motors, Főtáv, Coca-Cola és az SKF. A BPO üzletág többek között az Infineonnak, Budapest Banknak, BP-nek és a Sonynak nyújt szolgáltatást.
Október 1-től az EDS Magyarország elindította weboldalát, ( www.eds.hu ), ahol a vállalatról és szolgáltatásairól részletes információ található.
A hazai piac első bérszámfejtési outsourcing szerződését 1995-ben a General Electric-kel kötötte az EDS, amelynek keretében a vállalat közel 60 munkatársat vett át és integrált. Az idén 10 éves jubileumát ünneplő üzletág ma már 100 munkatársat foglalkoztat, 10 ügyfél 40 ezer munkavállalójának nyújt bérszámfejtési és ahhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati szolgáltatásokat.
A BPO globális dinamikus fejlődésével párhuzamosan ez a szolgáltatási ág egyre nagyobb szerepet kap az EDS portfoliójában és stratégiájában. „A hazai szolgáltatási portfolióban is erősödik a BPO. Az EDS Magyarország 2005. évi árbevétele várhatóan már egyenlően oszlik meg a BPO és ITO üzletágak között, ehhez hozzájárul a 2005-ben meghosszabbított négy, összértékben 1 milliárd forintot kitevő bérszámfejtési szerződés is“ – jelentette ki Wessely István, az EDS ügyfélkapcsolati igazgatója.
Az ITO terén az EDS Magyarország által kiszolgált vállalatok között található a T-Com, General Motors, Főtáv, Coca-Cola és az SKF. A BPO üzletág többek között az Infineonnak, Budapest Banknak, BP-nek és a Sonynak nyújt szolgáltatást.
Október 1-től az EDS Magyarország elindította weboldalát, ( www.eds.hu ), ahol a vállalatról és szolgáltatásairól részletes információ található.
Kapcsolódó cikkek
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten