A Sony Ericsson csúcsmodelljeinek köszönheti növekedését
A leszállított termékek száma a negyedévben elérte a 13,8 milliót. Ez 29%-os növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest, és 17%-os növekedést mutat az előző negyedévi adatokhoz képest. Ez jelentősen magasabb a negyedéves piaci növekedés értékénél. A negyedév árbevétele 2055 millió euró volt. Ez egy év alatt 22%-os növekedést jelent. Az adózás előtti eredmény 151 millió euró, a nettó eredmény pedig 104 millió euró volt. Ez egy év alatt 15, illetve 14 millió eurós növekedésnek felel meg. A vállalat tovább növelte a marketing- és kutatás–fejlesztési tevékenységre fordított beruházásait, ezzel alapozva meg a termékválaszték további kiterjesztését.
A Sony Ericsson most kezdi learatni a kutatás–fejlesztésre fordított korábbi beruházások gyümölcsét, hiszen a termékválaszték olyan rendkívül sikeres új modellekkel bővült, mint például a K750, a TIPA díjnyertes, 2 megapixeles felbontású, autofókuszos kameratelefon; vagy a rendkívül sikeres első walkmanmobil, a W800. Mindezen felül a K600 -nak köszönhetően a Sony Ericsson UMTS-telefonjai megjelentek a középkategóriás készülékek között is.
A negyedév során a vállalat a piacnál gyorsabban fejlődött, mivel a felső kategóriás telefonok népszerűsége pozitív hatást gyakorolt az eredményekre, és ez lehetővé tette az elérhetőbb árú, tömeggyártású modellek (például a T290, J210 és K300) bevezetését is. Az átlagos eladási ár (ASP) növekedett a negyedév során. Ez a termékválasztékban megjelenő felső kategóriás termékek arányának bővülését tükrözi.
A készülékek világpiaca továbbra is a vártnál gyorsabban növekedett, ezért a Sony Ericsson 2005-re 760 millió készüléket meghaladó értékre módosította a világpiaci kilátásokra vonatkozó becslését.
Kapcsolódó cikkek
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.