Új könyvkereskedelmi rendszer az interneten
Lipp István, a Magyar Posta Rt. megbízott vezérigazgatója elmondta: a társaság piaci stratégiájához illeszkedik az elektronikus kereskedelmi rendszerek kiszolgálása. A Magyar Posta Rt. a könyvek tárolására egy 12 000 négyzetméteres raktárat fog üzemeltetni, biztosítja a teljes szolgáltatáscsomagot, a csomagoláson át a kiszolgálásig. A posta vezetője nem kívánta megmondani, hogy a rendszer kiépítése mekkora költséget jelent a társaságnak. Azt viszont elárulta, hogy a beruházásra szánt összeg a legrosszabb esetben is három év alatt megtérül.
A jövő év elején induló rendszer nem azonos az egyéni vásárlók kiszolgálását lehetővé tevő internetes áruházakkal - mutattak rá a társaságok illetékesei. A struktúra a kiadókat és az értékesítésben résztvevőket szolgálja ki. Herbert Gerber, az IBM Magyarország ügyvezető igazgatója hozzátette: jelenleg a világon 200 millió ember fér hozzá az internethez. Európában a tranzakciók 10 százalékát elektronikus kereskedelmi úton bonyolítják. Ez az arány 2003-ban várhatóan eléri a 30 százalékot. Az IBM-nél az elektronikus kereskedelemből származó bevételek tavaly mintegy hárommilliárd dollárt tettek ki, idén ez az összeg 10-15 milliárd dollár körül lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Az Axis elindította online házkonfigurátorát
- Hírportált indított az RTL Klub
- iWiW Klubrendszer üzleti felhasználóknak is
- Google: Kitiltva az amerikai katonai támaszpontokról
- A Magyar Posta megújítja infokommunikációs infrastruktúráját
- Élő videók a YouTube-on
- Pakisztán okolható a globális YouTube-kiesésért
- Szabadon alakíthatóak lesznek a Yahoo találatai
- Már elérhetők az online jegyek az R.E.M.-et is felvonultató Sziget 2008-ra
- Nyolcmillió forint egyetemi kutatásra és képzésre az IBM-től
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.