CA: szinte minden változik - alelnök Budapesten
A nálunk most bemutatkozó Gilbert Lacroix korábban a CA közel-keleti és arab államokat felölelő régióját vezette, mostantól a keleti piacok területi vezetőjeként dolgozik, és így az eddigieken túl Oroszországért, Kelet-Közép-Európáért, Pakisztánért, valamint Észak- és Közép-Afrikáért is felel.
Az Intel helyi vezetőjeként tíz évet töltött a Közel-Keleten és Észak-Afrikában, azt követően, hogy 1994-ben aktívan közreműködött az Intel első közvetlen képviseletének megnyitásában abban a térségben. Az Intelt megelőzően négy évig a Siemens közel-keleti és észak-afrikai régiójánál dolgozott, ahol az informatikai és a távközlési üzletág működését irányította.
Lacroix a következőkről tájékoztatott. A CA fenntartható, nyereséges növekedést célzó stratégiát kíván folytatni az EMEA-régióban, a magyarországi változások részleteit 2006.április 1-jével kívánják nyilvánosságra hozni, illetve a legfontosabb teendőket addigra véghezvinni.
A CA több mint 1 milliárd dollár árbevételt ér el az EMEA-régióban évente, ami azt jelenti, hogy a vállalat globális forgalmának több mint egynegyede ebben a térségben keletkezik. A CA forgalma további növelését tűzte ki célul a régióban, mindenekelőtt a nagyvállalati szoftverek piacán.
A növekedési célok megvalósítását támogató CA-stratégia négy fontos területet állít a középpontba. Először is, konkrét üzleti szükségletekre reagáló "üzletmenet-támogató tényezőként" (business enabler) pozicionálja a CA IT-eszközeit; másodsorban átfogó IT-üzemeltetési szoftverportfolióját bevetve versenyelőny megszerzésére törekszik; harmadrészt erősíteni kívánja pozícióját a mainframe szegmensben; negyedrészt pedig bővíteni szeretné jelenlétét a gyorsan növekvő piacokon. A CA öt új EMEA-régióbeli üzletága: nagyvállalati rendszerüzemeltetés, biztonsági üzemeltetés, tárolófelügyelet, üzleti szolgáltatások optimalizálása és nagyszámítógép-rendszerek.
Vassil Barsakov kifejtette, az IT menedzsmentszoftver-rendszerek terén a jövőben nálunk is vezető pozícióra törő CA itteni stratégiájában a nagyvállalati IT biztonság is fókuszban lesz. Egyre inkább az indirekt eladások felé törekvő cég mind nagyobb hangsúllyal kíván a magyarországi partnercégekre támaszkodni. A CA EITM (Enterprise IT Management) víziójának első eredménye 26 integrált termék (ezeket követi rövidesen további 60 részben integrált megoldása), amelyek mögött az új CA filozófiája áll: "egyetlen eszközzel megoldani a teljes IT infrastruktúra-üzemeltetés gondjait". Ez az "egy integrált, multiplatformos rendszer mindenre" elv és gyakorlat a CA szerint egyszerűbb, hatékonyabb informatikai üzemeltetést biztosíthat.
Kapcsolódó cikkek
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Központosított védelmet nyújt a CA új, host alapú rendszere
- Vistát, Office-t, Exchange-et támogató CA termékek
- Intelligens stadion az Arsenálnál
- Albacomp-CA: erősödő stratégiai partnerség
- A CA felvásárolta az MDY-t
- Közös oktatóközpontot nyitott a CA és az Albacomp
- CA World 2007
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.