A GTS Novera felvásárolta a cseh Contactelt
forrás Prim Online, 2005. december 2. 11:51
A GTS Novera, a GTS Central Europe csehországi leányvállalata felvásárolta a cseh Contactel részvényeinek 100 százalékát.
A Contactel elsősorban a kis- és közepes méretű vállalkozásoknak kínál testreszabott távközlési megoldásokat. A tranzakcióhoz a cseh gazdasági versenyvédelmi hatóság jóváhagyása szükséges. Az akvizíciónak köszönhetően tovább erősödik a GTS Novera, valamint a GTS Central Europe piaci pozíciója Csehországban és a közép-európai régióban.
A GTS Central Europe a közelmúltban két alternatív távközlési szolgáltatót vásárolt fel: 2004 decemberében a Csehországban és Szlovákiában működő Aliatelt, 2005 nyarán pedig a lengyelországi Energis Polskát.
"Az akvizíciók tovább bővítették a GTS Central Europe hálózati, termék- és ügyfélbázisát, így cégünk bevételei 2005-ben várhatóan meghaladják majd a 300 millió eurót" - jelentette ki Polgár Tamás, a GTS Central Europe vezérigazgatója. "Cégünk infrastruktúrájának és ügyfélkörének további bővítése érdekében újabb akvizíciós lehetőségeket is számításba veszünk a régióban" - tette hozzá.
A GTS Central Europe a közelmúltban két alternatív távközlési szolgáltatót vásárolt fel: 2004 decemberében a Csehországban és Szlovákiában működő Aliatelt, 2005 nyarán pedig a lengyelországi Energis Polskát.
"Az akvizíciók tovább bővítették a GTS Central Europe hálózati, termék- és ügyfélbázisát, így cégünk bevételei 2005-ben várhatóan meghaladják majd a 300 millió eurót" - jelentette ki Polgár Tamás, a GTS Central Europe vezérigazgatója. "Cégünk infrastruktúrájának és ügyfélkörének további bővítése érdekében újabb akvizíciós lehetőségeket is számításba veszünk a régióban" - tette hozzá.
Kulcsszavak: GTS
Kapcsolódó cikkek
- A GTS Central Europe megvásárolta a cseh Contactel távközlési vállalatot
- Olcsóbb és megbízhatóbb internetszolgáltatás Békés megyében
- Békés megyében terjeszkedik a GTS-Datanet
- GTS-Datanet - a magyar cég vezetője a lengyel vállalat élén
- GTS Central Europe: új vezérigazgató
- Közép-Európában terjeszkedik a GTS
- Komlón nyílt a tizenegyedik Datanet Café
- GTS-Datanet RUO-szerződés a Matávval
- Kaposváron nyílik a nyolcadik Datanet Café
- Felére csökkenhet a telefonszámla
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27