GVH: jogsértést követett el a T-Online
A GVH Versenytanácsa határozatában leszögezte, hogy annak elbírálására nem jogosult, hogy az eljárás alá vont az előfizetői szerződések felmondása során a polgári jogi rendelkezéseknek, illetve más jogszabályok előírásainak megfelelően járt-e el vagy sem. A versenyjogi értékelés kizárólag azon kérdés megválaszolására vonatkozik, hogy az eljárás alá vont megsértette-e a versenytörvény rendelkezéseit akkor, amikor felmondta egyes nagy adatforgalmat bonyolító fogyasztók előfizetői szerződését, miközben reklámjaiban arról adott tájékoztatást, hogy az ADSL-szolgáltatás esetén semmilyen korlátozás sem érvényesül az előfizető által forgalmazott adatmennyiség kapcsán. A GVH szerint a reklámok ezen tájékoztatása nem felelt meg a valóságnak, a szolgáltatások kapcsán folyamatosan fennállt annak a lehetősége, hogy az eljárás alá vont egy általa a fogyasztókkal előre nem közölt szempontrendszer alapján saját gazdasági érdekeit szem előtt tartva egyoldalúan felmondja az előfizetői szerződéseket. A GVH Versenytanácsa határozatában megállapította, a T-Online a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor 2005. júliusától (vagyis azon időponttól, amikor már döntött a forgalmi korlátozás bevezetéséről) reklámjaiban arról adott tájékoztatást, hogy egyes ADSL-csomagjai "korlátlan", illetve "forgalomfüggetlen" szolgáltatás igénybevételét teszik lehetővé. A GVH Versenytanácsa e jogsértő magatartás további folytatását megtiltotta.
Kapcsolódó cikkek
- A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével
- Húszmilliós bírság a Pannonnak - megtévesztő reklámokért
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- GVH: nyárra az egész országban lesz csupasz ADSL
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- A GVH szerint jogsértő a Whirlpool Magyarország Kft. egyes hirdetése
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.