17 milliárdot forgalmazott a KFKI Csoport
Verseghi a cégcsoport idei terveiről elmondta: 2006-ban a KFKI Csoport célja az infokommunikációs (IKT) szektor több területén elért piacvezető pozíciójának megőrzése, új, innovatív szolgáltatások bevezetése. A tervek között szerepel a regionális szerepvállalás kiterjesztése, elsősorban az alkalmazásfejlesztés területén. A hazai központú multinacionális vállalatok már ma is igénybe veszik a cégcsoport szolgáltatásait a külföldi leányvállalataiknál folyó fejlesztésekhez, ez a tendencia a jövőben erősödik majd. A növekedés egyik lehetőségét a KFKI szakértelmének és itthon megszerzett tapasztalatának regionális hasznosításában látja a cégcsoport vezetése.
Az IKT-szektor növekedése az elmúlt években jelentősen meghaladta a magyar nemzetgazdaság átlagos GDP növekedését. Ugyanakkor a hazai IKT-szektor részesedése a nemzetgazdaságban mindössze fele az EU átlagnak, így a felzárkózáshoz elengedhetetlen a szektor gyorsabb növekedésének fenntartása. Ez a tendencia az elkövetkezendő években várhatóan folytatódik, tekintettel arra, hogy az információtechnológiai-ipar fejlődése kulcsfontosságú az információs társadalom építésében. Ez pedig prioritással bír ma már nem csak a szektor képviselői számára, de a kormányzat is a gazdaság fejlődésének és az ország versenyképességének egyik zálogát látja benne.
A hazai IKT piacon a társaság jelentős bővüléssel számol a kkv-szektorban, amely többek között az EU források felhasználásának köszönhetően, versenyképességének fokozása érdekében várhatóan egyre többet költ majd informatikai fejlesztésekre. Ugyancsak dinamikus fejlődést várnak az önkormányzatok informatikai beruházásainak területén, hiszen az elektronikus kormányzat programjának megvalósításában kiemelt szerep hárul a helyi közigazgatásra. Az államigazgatás piacának másik meghatározó tényezője a parlamenti választás lesz, ami a tapasztalatok szerint a választás kimenetelétől függetlenül az állami beruházások késlekedését eredményezi. A telekommunikációs szolgáltatói szektorban már 2005-ben megkezdődött az intenzív fejlesztés. Ezt elsősorban a 3G szolgáltatások beindítása, valamint a szolgáltatói hálózatok tisztán IP alapúra válása vezérli. A bankok részéről megkezdődött a Basel II és IFRS követelményrendszerekre való felkészülés, amely még az idén jelentős IT beruházásokat von majd maga után.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
SepPDF 3.80
Egyszerű, de ugyanakkor hatékony program több oldalas PDF dokumentumok szétválasztására. Külön PDF fájlokat hozhatunk létre az eredeti anyag minden egyes oldaláról, vagy annak egy meghatározott részéről (megadhatjuk a kezdő és befejező oldalt).
Honeyview Portable 5.53 Build 6273
A gyors képnézegető program az általános műveleteken kívül pár extra szolgáltatással is rendelkezik (diavetítés, nagyítás, forgatás stb.). Támogatja a tömörített képek (ZIP. RAR, 7z) kicsomagolás nélküli megtekintését. A képbe ágyazott GPS adatok alapján a Google Maps-en megmutatja a kép készítésének a helyét.
A 280 Hz-es AGON by AOC 27 hüvelykes ívelt monitor felülmúlja a versenytársakat
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gamer monitor* és IT-kiegészítő márkája – örömmel mutatja be az AOC GAMING C27G4ZXE modellt, egy ívelt 27 hüvelykes (68,6 cm) Full HD monitort, amely a magával ragadó, magas képfrissítési sebességű játék határait feszegeti.
A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni
A vezérigazgatóknak minden tekintetben az élen kell járniuk, akkor is, amikor a generatív mesterséges intelligencia bevezetéséről van szó. A felelősség ebben az esetben is a szervezet vezetőségét terheli, akiknek üzleti sikeresség érdekében fontos tényezőket kell mérlegelniük a bevezetés során.
Nemzetközi és hazai nagyágyúk a marketing szakma és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozóján
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.