Tavaly tovább nőtt a lengyel PTC nyeresége
MTI Sajtóadatbank, 2006. február 9. 08:22
Lengyelország vezető mobilszolgáltatója, a PTC jelentősen növelte adózott eredményét tavaly: 20 százalékkal 1,15 milliárd zlotyra (360,2 millió dollárra), miközben árbevétele 4 százalékkal 6,72 milliárd zlotyra nőtt.
A cég előfizetőinek száma 18 százalékkal 10 millióra emelkedett, piaci részesedése tavaly 35,1 százalék volt.
A cég birtoklásáért, illetve irányításáért perek tucatja van folyamatban a Deutsche Telekom, a Vivendi, illetve annak lengyelországi leányvállalata, az Elektrim között.
Egy lengyel fellebbviteli bíróság tavaly nyáron visszaadta az Elektrim Telekomunikacjának a PTC 48 százalékát, és rábízta a PTC vezetését is, de még tucatnyi peres ügy van hátra, úgyhogy távolról sem zárult le a küzdelem a PTC-ért.
Az 1995-ben alakult PTC 49 százaléka a Deutsche Telekomé, és a német óriáscég szeretné megszerezni az egész lengyel vállalatot.
A cég birtoklásáért, illetve irányításáért perek tucatja van folyamatban a Deutsche Telekom, a Vivendi, illetve annak lengyelországi leányvállalata, az Elektrim között.
Egy lengyel fellebbviteli bíróság tavaly nyáron visszaadta az Elektrim Telekomunikacjának a PTC 48 százalékát, és rábízta a PTC vezetését is, de még tucatnyi peres ügy van hátra, úgyhogy távolról sem zárult le a küzdelem a PTC-ért.
Az 1995-ben alakult PTC 49 százaléka a Deutsche Telekomé, és a német óriáscég szeretné megszerezni az egész lengyel vállalatot.
Kulcsszavak: PTC
Kapcsolódó cikkek
- A Vivendi 2,5 milliárd eurót ajánl - a Deutsche Telekom álláspontja
- A Vivendi 2,5 milliárd eurót ajánlott a Deutsche Telekom 49 százalékos részesedéséért a lengyel PTC-ben
- A lengyel bíróság visszaadta a Vivendi-Elektrimnek a PTC 48 százalékát
- A Vivendi 2,2 milliárd eurós kártérítést követel a Deutsche Telekomtól
- Mérgesedik a Vivendi és a Deutsche Telekom küzdelme a PTC-ért
- A nyugat-európai távközlési cégek ismét fölfedezték Kelet-Európát
- A Deutsche Telekom továbbra is érdeklődik a lengyel PTC iránt
- A Deutsche Telekom teljesen át akarja venni a lengyel PTC-t
- Lengyelország - mobilvideózás
- MMS Lengyelországban is
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27