Internetes keresőoldalt indított a Sanoma Budapest
forrás Prim Online, 2006. február 20. 12:29
Tango.hu néven internetes keresőoldalt indított a Sanoma Budapest Zrt.
Az induló site, amely a kiadó Új Média Divíziójának fejlesztése, olyan,
a hazai piacon ismert szereplőkkel veszi fel a versenyt, mint a
vizsla24, a Google vagy a Góliát.
A Tango.hu, amelyet nemzetközi tapasztalok és technológia alkalmazásával a kiadó Új Média Divíziója fejlesztett, 2006 februárjától érhető el a nagyközönség számára. A kiadó internetes és egyéb digitális tartalmakért felelős üzletága az új kereső indításával olyan hazai piacon ismert szereplőknek teremt konkurenciát, mint a vizsla24, a Heuréka, a Kurzor, a Góliát, de ugyanakkor versenyeznie kell a nagy nemzetközi keresőkkel is, mint a például a Google, az MSN Search, a Yahoo vagy az Altavista.
A Tango.hu a Startlap saját keresőjét váltja fel. Az új kereső kibővített szolgáltatásokkal és hatékonyabb keresőmotorral rendelkezik, megőrizve az egyszerű kezelhetőséget és a minőségi használhatóságot, melyekhez letisztult design párosul. A webes keresőmotor mellett helyet kap a Startlap katalógusa, valamint saját képkeresővel és a Hírstart.hu adatbázisát használó hírkeresővel is rendelkezik a legújabb internetes kereső.
A Tango.hu napjaink egyik legmodernebb, és folyamatosan fejlődő motorjával rendelkezik, amelyet a cseh Jyxo cég fejlesztett a közép-európai piacokra. Ez a megoldás elvben biztosítja, hogy a Tango.hu a magyar nyelvű oldalak között a legtöbb külföldi versenytársánál pontosabban keres. A kereső szöveges és képes adatok gyűjtését, feldolgozását és a bennük történő gyors keresést teszi lehetővé. A rendszer nagy mennyiségű adathalmazra optimalizált, így elsősorban internetes oldalak fulltext keresésére alkalmas, de felhasználható egyéb célokra vagy más formátumú adatok feldolgozására is. Támogatja a kevésbé gyakori formátumokban történő keresést (pl.: PDF, Word), és rendelkezik - többek között - helyesírás-ellenőrzéssel is. A programot olyan felismerő rendszerrel látták el, amely a szokványos elírásokat és hibákat automatikusan detektálja egy többmilliárd szót tartalmazó adatbázis segítségével.
A Tango.hu kereső üzemeltetésében a Sanoma partnere az eTarget Magyarország, akik a Jyxo magyarországi képviselői is egyben. A Sanoma és az eTarget együttműködése már 2004 óta tart, amikor az eTarget célzott szöveges hirdetései megjelentek a Startlap keresőjében. A két cég együttműködése a Tango.hu kapcsán folytatódik, az együttműködők remélik, hogy a keresőkben kulcsszavakat vásárló hirdetők piaca az új kereső népszerűségének köszönhetően tovább bővül.
A Tango.hu a Startlap saját keresőjét váltja fel. Az új kereső kibővített szolgáltatásokkal és hatékonyabb keresőmotorral rendelkezik, megőrizve az egyszerű kezelhetőséget és a minőségi használhatóságot, melyekhez letisztult design párosul. A webes keresőmotor mellett helyet kap a Startlap katalógusa, valamint saját képkeresővel és a Hírstart.hu adatbázisát használó hírkeresővel is rendelkezik a legújabb internetes kereső.
A Tango.hu napjaink egyik legmodernebb, és folyamatosan fejlődő motorjával rendelkezik, amelyet a cseh Jyxo cég fejlesztett a közép-európai piacokra. Ez a megoldás elvben biztosítja, hogy a Tango.hu a magyar nyelvű oldalak között a legtöbb külföldi versenytársánál pontosabban keres. A kereső szöveges és képes adatok gyűjtését, feldolgozását és a bennük történő gyors keresést teszi lehetővé. A rendszer nagy mennyiségű adathalmazra optimalizált, így elsősorban internetes oldalak fulltext keresésére alkalmas, de felhasználható egyéb célokra vagy más formátumú adatok feldolgozására is. Támogatja a kevésbé gyakori formátumokban történő keresést (pl.: PDF, Word), és rendelkezik - többek között - helyesírás-ellenőrzéssel is. A programot olyan felismerő rendszerrel látták el, amely a szokványos elírásokat és hibákat automatikusan detektálja egy többmilliárd szót tartalmazó adatbázis segítségével.
A Tango.hu kereső üzemeltetésében a Sanoma partnere az eTarget Magyarország, akik a Jyxo magyarországi képviselői is egyben. A Sanoma és az eTarget együttműködése már 2004 óta tart, amikor az eTarget célzott szöveges hirdetései megjelentek a Startlap keresőjében. A két cég együttműködése a Tango.hu kapcsán folytatódik, az együttműködők remélik, hogy a keresőkben kulcsszavakat vásárló hirdetők piaca az új kereső népszerűségének köszönhetően tovább bővül.
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Átalakított univerzális Google kereső
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- A németek kivonulnak a Quaero projektből
- Új keresőprogramot fejleszt a Wikipédia
- Új keresőszolgáltatást indított az [origo]
- Arcanian Consulting: Az első hazai "Google AdWords Qualified" cég
- Félmillió forintért már másfél millió link
- Noble Grossart: 5 millió dollárt fektetett a hakiába
- A Yahoo! Search programmal izmosodik a Nokia mobilkeresője