Új személyazonosság-kezelési megoldás a CA-tól
„A nagyvállalati ügyfelek olyan biztonságos SSO-megoldást igényelnek, amely a futtató környezettől függetlenül az összes üzleti alkalmazást képes lefedni” – nyilatkozta Phil Schacter, a Burton Group alelnöke és csoportszintű szolgáltatási igazgatója. „A CA komoly előrelépést tett az átfogó és jól auditálható személyazonosság-kezelési és hozzáférés-szabályozási szemléletre épülő, integrált SSO megvalósítása felé. Az SSO-megoldásoknál erősebb jelszó-szabályokat lehet alkalmazni, rugalmasságuk pedig azt is lehetővé teszi, hogy a meglévő alkalmazások megváltoztatása nélkül, szakaszosan vezessék be a környezetben a többtényezős hitelesítési rendszert.”
A CA SiteMinder központosított biztonsági infrastruktúrát nyújt a belső és külső webhelyek felhasználói hitelesítésének és elérésének kezelésére. A CA Single Sign-On pedig a régebbi alkalmazások, adatbázisok, valamint a kliens-szerver programok biztonságos végfelhasználói elérését egyszerűsíti. A két termék integrációja révén az ügyfelek:
nagymértékben egyszerűsíthetik napi számítástechnikai feladataikat a két megoldás valamelyikével védett erőforrások közötti zavartalan hitelesítésnek köszönhetően,
a hitelesítési konstrukciók kombinációját alkalmazhatják: a kényesebb alkalmazásoknál szükség esetén ismételt, erősebb hitelesítést követelhetnek meg.
Az integráció összhangban áll a CA stratégiai termékfejlesztési ütemtervével. Ennek célja egy olyan komplett, integrált és nyílt személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozó (IAM) architektúra kiépítése, amelyre támaszkodva az IT-szervezetek hatékonyabban védhetik egyre bonyolultabb környezetüket, és meg tudnak birkózni a külső és belső végfelhasználók bővülő számával. A megoldás emellett támogatja a CA jövőképét is, amely a nagyvállalati környezetre jellemző heterogén IT-erőforrások kezelésnek egységesítését és egyszerűsítését irányozza elő.
„Az egyszeri bejelentkezés több platformra, szervezetre és az üzleti rendszerek több generációjára történő kiterjesztése óriási értéket jelent mind a végfelhasználók, mind pedig a biztonsági adminisztrátorok számára” – mutatott rá Bill Bartow, a CA személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozási megoldásokért felelős alelnöke. „Az SSO megoldások teljes körét lefedő megoldásával a CA egyedülállóan képes kielégíteni a napjaink nagyvállalatainál jelentkező, mind összetettebb szükségleteket.”
A CA SiteMinder és CA Single Sign-On termékek a CA Identity and Access Management (IAM) csomagjához tartoznak. A csomag elemei a személyazonosság-adminisztrációt, a felhasználói címtár (user directory) működését és a személyazonosság-föderációt, valamint a webszolgáltatások biztonságának megteremtését is támogatják. Az ágazat legteljesebb és legszorosabban integrált személyazonosság-kezelő és hozzáférés-szabályozó képességeit nyújtó CA IAM alkalmazáscsomaggal az ügyfelek biztonságosan felügyelhetik az IT-erőforrások széles körét – a mainframe, az osztott, az internetes és a mobil infrastruktúrákat is beleértve.
Kapcsolódó cikkek
- Honeywell-Novell személyazonosság-kezelési megoldás
- Alkalmatlanság miatt felfüggesztették a személyügyi rendszer pályázatot
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Központosított védelmet nyújt a CA új, host alapú rendszere
- Vistát, Office-t, Exchange-et támogató CA termékek
- Intelligens stadion az Arsenálnál
- Biometrikus rendszert tesztelnek a Heathrow-n
- Vásárlás ujjlenyomattal a Citibank szingapúri ügyfeleinek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.