S&T Magyarország - az idén 2,9 milliárdos bevétel
A társaság 2004-ben 1,79 milliárd forint bevételt ért el, s akkor 32 főt foglalkoztatott.
A bécsi központú, 1.800 alkalmazottal működő, 19 országban jelen lévő csoport tavaly 62 százalékkal 355 millió euróra növelte bevételét, működési nyeresége 66 százalékkal 8,5 millió euróra emelkedett. A csoport középtávú célja az, hogy bevétele elérje a félmilliárd eurót.
Az ügyvezető igazgató kifejtette: a csoport elsősorban a kelet-közép-európai régióra fókuszál, mivel itt a piac sokkal gyorsabban, jóval 10 százalék fölött bővül, mint más területeken. Nyugat-európában a fejlődés éves szinten csupán 5-6 százalék.
A magyarországi tevékenységről elhangzott: a cél az, hogy az informatikai infrastruktúra szállítás mellett az üzleti megoldások területén is számottevő fejlődést érjen el a leányvállalat, s középtávon munkatársainak száma 100-200 főre nőjön. Ezt alapvetően más cégek felvásárlásával szeretnék elérni.
A tervezett akvizíciókról konkrétan nem beszélt az ügyvezető, csupán annyit mondott, folynak a tárgyalások.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: a magyar cég bevételének 70-75 százaléka az infrastrukturális szállításokból, míg a fennmaradó rész az üzleti megoldásokból származott. A nyereség aránya azonban fordított, mivel az utóbbi területről származott a haszon 60 százaléka.
Kapcsolódó cikkek
- Az S&T Magyarország Kft. a világ tíz legjobb Cisco partnere között
- Az S&T felvásárolta a UNITIS Rendszerház Zrt.-t
- S&T: rekordnyereség és pörgő hazai üzletmenet
- Hálózatfelügyelet a Cisco MARS-sal
- Az osztrák S&T megvásárolta az EFP rendszerfejlesztőt
- Hatmillió telefon-előfizető adata
- Magyarországon is terjeszkedni akar az osztrák S and T
- Bemutatkozott az S&T csoport és az S&T Magyarország Kft.
- Az S and T átvesz egy szlovén információtechnológiai céget
- Nagy megrendeléseket kapott Kelet-Európából az osztrák S and T
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.