BT Radianz: kiterjesztett elérés
A BT Radianz által nyújtott valamennyi megszokott előny vonatkozik erre az új és kiterjesztett szolgáltatásra is. Az ügyfelek számára ezáltal alacsonyabb lesz a tulajdonlás összköltsége, csökken a szolgáltatás teljesítésének időtartama, és garanciákat kapnak a szolgáltatás színvonalának olyan jellemzőire, mint a várakozási idő és az elérhetőség.
A Kiterjesztett Elérés lehetőséget nyújt majd azon intézmények számára, amelyeknek korábban nem volt hozzáférése a fejlődő pénzügyi központokhoz, hogy a bérelt magánvonalak költsége nélkül teremtsenek összeköttetést.
A BT a hónap elején megkapta az Inside Market Data Év Felvásárlása Díját a Radianz megvásárlásáért.
- A BT Radianz az egyik vezető szolgáltató a globális pénzügyi szolgáltató közösség számára biztonságos, megbízható és bővíthető kapcsolati lehetőségeket és hosting szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között. A BT Radianz megosztott piaci infrastruktúrája olyan platformot kínál, amelyet a pénzügyi szolgáltatásokra jellemző időkritikus igényekre optimalizáltak. A BT Radianz hálózata több mint 10 000 pénzügyi weboldalt kapcsol össze szerte a világon egy egyszeres redundáns, teljesen irányított összeköttetésen keresztül, miközben hozzáférést biztosít több mint 400 kereskedés előtti, kereskedési és kereskedés utáni alkalmazáshoz is a világ csaknem 200 vezető tartalomszolgáltató és szolgáltató vállalatától, melyek átfogják a teljes automatikus tranzakció feldolgozási (STP) láncot. A BT Radianz a BT Global Services része.
Kapcsolódó cikkek
- Jó évet zárt a British Telecom
- Megszünteti lakossági ISDN szolgáltatását a BT
- Következő generációs hálózatépítésben támogatja a szolgáltatókat a BT
- A BT két-hárommillió felhasználót remél új internetes televíziójának
- BT/EMEA: magyar vezető kinevezése
- ADSL internetet kínál a briteknek a Vodafone
- A BT megvásárolta a lengyel Telexist
- BT: Tíz egymást követő negyedévben nőtt a bevétel
- A BT nemzetközi kommunikációs szolgáltatást nyújt a Philips-nek
- "A világ valószínűleg leggyorsabb internetkávézója" nyílik meg
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.