Az XAPT kanadai leányvállalat első komoly szerződése
A tervek szerint jövő év elejétől élesben működő, legalább 100 munkatárs által használt Dynamic AX rendszer a Medisys Health Group teljes ügyvitelét átfogja majd a több fázisban megvalósítandó bevezetés után.
A projekt júniusban indult első fázisában az alap Dynamics AX rendszer modulok kerülnek bevezetésre a Medisys Health Groupnál, amelyek interfészek segítségével kapcsolódnak a cégcsoportnál jelenleg alkalmazott egészségügyi rendszerekhez. A második fázisban kerül bevezetésre a kanadai bérszámfejtés, humán erőforrás és az AX vállalati portálja. A harmadik fázis során a jelenlegi egészségügyi szolgáltató megoldás kiváltására kerül sor a Dynamics AX egészségügyi rendszerével.
„A szerződés több szempontból is fontos az XAPT számára” – mondta dr. Schvarcz Zoltán, az XAPT csoport ügyvezető igazgatója. „Egyrészt ez a márciusban megalakított kanadai leányvállalat első komoly szerződése, így megalapozza a cég működését, és bizonyítja, hogy a magyartól eltérő észak-amerikai piacon is megvan az igény a vállalatirányítási és a Microsoft Dynamics AX bevezetésével kapcsolatos tudásunkra és tapasztalatunkra. Másrészt ez egy egészségügyi projekt, ezért nagy reményeket fűzök ahhoz, hogy a következő években idehaza, valamint a régió más országaiban is nagyobb figyelmet kapnak a korszerű informatikai rendszerek az egészségügyben, amellyel az ügyfélkiszolgálás és a hatékonyság javítható. Ennek jó eszköze lesz az XAPT által megvalósítandó Microsoft Dynamics AX rendszer.”
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A XAPT tovább erősítette vezető szerepét
- Tajvani baktériumgyilkos egérperifériák a Smarttól
- Díjeső az XAPT-nak
- Online orvosi szolgáltatásokat vásárol fel a Microsoft
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.