Sony Ericsson: a vártnál jobban nőtt a profit
Az adó előtti eredmény 211 millió euró, közel háromszorosa a tavalyi második negyedévi 87 milliónak. Az elemzők csak átlagosan 159 milliót vártak most. A forgalom 2,27 milliárd euró volt, tavaly a második negyedévben 1,61 milliárd euró. Az elemzők 2,13 milliárdra számítottak most.
A korábbi várakozások szerint a magyar mobilpiac viszont stagnál az idén: a tavalyi évhez hasonlóan az idén is 2,3-2,5 millió új készüléket adnak el a gyártók és a szolgáltatók, vélte Wágner Tibor, a Sony Ericsson kelet- és közép európai vezetője március elején. Hozzátette: a készülékforgalmat részben az generálja, hogy a régi mobilokat harmadik generációsra (3G) cserélik a felhasználók. A SonyEricsson tavaly 25-30 százalékos részesedéssel rendelkezett a magyar készülékpiacon, ezzel a második volt a rangsorban. A társaságnak az idén is ez a minimális célja.
Az első negyedévben a Sony Ericsson 151 millió eurós adó előtti eredményt ért el, kétszer nagyobbat a tavalyi első negyedévi 70 milliónál. A bevétel 1,99 milliárd euróra nőtt a tavalyi első negyedévi 1,29 milliárd euróhoz képest.
A Sony Ericsson rekord eredményeket ért el tavaly, kamerával, illetve zenelejátszóval gazdagított telefonjainak jó forgalmát és a világpiac vártnál nagyobb növekedését dicsérve a fellendülésért, amely a második félévben köszöntött a cégre.
Az adózott eredménye 356 millió euróra emelkedett a 2004-es 316 millióról, a forgalma 7,268 milliárd euróra gyarapodott 5,525 milliárdról.
A kiszállított készülékek száma az utolsó negyedévben 16,1 millió volt, 17 százalékkal több a harmadik negyedévi 13,8 milliónál és 28 százalékkal több a 2004-es utolsó negyedévi 12,6 milliónál, megfelelve a világpiac átlagos bővülésének. Egész évben 51,2 millió készüléket adtak el, a 2004-es 42,3 millió és a 2003-as 27,2 millió után.
A nagyságra ötödik mobilkészülék-gyártót a világon, a Sony Ericssont 2001-ben alapították az Ericsson távközlésiberendezés-gyártó és a Sony szórakoztatóelektronikai vállalat addig gyengélkedő mobilkészülék-gyártó részlegének összevonásával. A közös cég 2002-ben 241 millió eurós, 2003-ban 86 millió eurós adó utáni veszteséget szenvedett, először 2004-ben volt nyereséges.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.