40%-os árbevétel-növekedés ért el a Minor
2006-ra 36%-os eredménynövekedést vár a cégcsoport
forrás Prim Online, 2006. július 20. 13:20
A Minor Csoport az előző év hasonló időszakához képest 40%-os növekedéssel, mintegy 2,8 milliárd forintos árbevétellel zárta az év első harmadát. A 2006-os év célkitűzéseinek megfelelően a cégcsoport szeretné erősíteni jelenlétét az IT-biztonság, valamint az üzemeltetési és szolgáltatásorientált integrációs feladatok területén. Ez év végére a Minor Csoport 7,1 milliárd forintos forgalmat tervez.
A Minor Csoport 40%-os növekedést ért el 2006. első négy hónapjában, az előző év hasonló időszakához képest. A vállalatcsoport pénzintézeti üzletága és - elsősorban az idei évre áthúzódó megrendelések miatt - kormányzati üzletága ebben az időszakban is sikeresen teljesített, amely legfőképp a jól megválasztott üzletfejlesztési irányoknak köszönhető. Továbbá a Minor Csoport az ipari és telekommunikációs szektorban végzett szolgáltatás jellegű feladatainak folyamatos növekedése volt tapasztalható.
A cégcsoport 2004 nyarán nyerte el a CA-tól (Computer Associates International Inc.) a "2004-es év kiemelkedő értékesítési partnere" minősítést, idén májusban pedig megszerezte a CA-nál a legmagasabb hazai partneri fokozatot, az ún. Enterprise Partneri címet. A Minor eddigi CA-partneri tevékenységének kiemelkedő sikere az egyik vezető hazai pénzintézetnél 2006 tavaszán üzembe helyezett tárkapacitás-felügyelet és mentési rendszer installálása volt. A csoport további célja, hogy ezt az "adatfelügyeleti" szolgáltatást a nagyvállalati ügyfelek széles körben megismerhessék. Továbbá a CA nagyvállalati IT menedzsment módszertan (EITM) alkalmazásával a Minor átfogó segítséget nyújt az ügyfelek vállalkozását érintő IT funkcióik egységesítésében és racionalizálásában.
A Microsoft kiemelt (LAR) partnerségnek köszönhetően a Minor megoldást kínál az ügyfelek infrastruktúrájának racionalizálásában, hogy csökkenteni tudják üzemeltetési költségeiket, a biztonság és a termelékenység hatékonyságának növelése mellett.
Az Oracle partnerség jegyében olyan szolgáltatásokat nyújt a Minor a közép- és nagyvállalati szegmens számára, mint például a rendszerüzemeltetés, valamint a 7x24 órás felügyelet és folyamatos rendelkezésre állás. Ennek érdekében a cégcsoport ez év elején fenti kompetenciákkal kibővítette szolgáltatási üzletágát, amelyben a projektek kivitelezéséhez szükséges technikai hátteret a rendszertervezéstől az oktatásig nagy tapasztalattal rendelkező Oracle szakemberek biztosítják.
A Minor 2005-re sikeresen kiépítette az IP telefonra épülő regionális adathálózatot a Deloitte számára. Ennek eredményeként a Deloitte felkérte a cégcsoportot regionális és nemzetközi, IP telefonra épülő, hasonló rendszerek tervezésére és üzembe helyezésére.
"A Minor 2006-os évi stratégiai célkitűzései között kiemelt helyen szerepel a magasabb hozzáadott érték tartalmú rendszerintegrációs, valamint szoftver- és szolgáltatásintenzív projektek elnyerése és eredményes megvalósítása, amelytől az idei terveink megvalósítását és mintegy 36 %-os eredménynövekedést várunk" - mondta Bárdi Tibor, a Minor Csoport kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
A cégcsoport 2004 nyarán nyerte el a CA-tól (Computer Associates International Inc.) a "2004-es év kiemelkedő értékesítési partnere" minősítést, idén májusban pedig megszerezte a CA-nál a legmagasabb hazai partneri fokozatot, az ún. Enterprise Partneri címet. A Minor eddigi CA-partneri tevékenységének kiemelkedő sikere az egyik vezető hazai pénzintézetnél 2006 tavaszán üzembe helyezett tárkapacitás-felügyelet és mentési rendszer installálása volt. A csoport további célja, hogy ezt az "adatfelügyeleti" szolgáltatást a nagyvállalati ügyfelek széles körben megismerhessék. Továbbá a CA nagyvállalati IT menedzsment módszertan (EITM) alkalmazásával a Minor átfogó segítséget nyújt az ügyfelek vállalkozását érintő IT funkcióik egységesítésében és racionalizálásában.
A Microsoft kiemelt (LAR) partnerségnek köszönhetően a Minor megoldást kínál az ügyfelek infrastruktúrájának racionalizálásában, hogy csökkenteni tudják üzemeltetési költségeiket, a biztonság és a termelékenység hatékonyságának növelése mellett.
Az Oracle partnerség jegyében olyan szolgáltatásokat nyújt a Minor a közép- és nagyvállalati szegmens számára, mint például a rendszerüzemeltetés, valamint a 7x24 órás felügyelet és folyamatos rendelkezésre állás. Ennek érdekében a cégcsoport ez év elején fenti kompetenciákkal kibővítette szolgáltatási üzletágát, amelyben a projektek kivitelezéséhez szükséges technikai hátteret a rendszertervezéstől az oktatásig nagy tapasztalattal rendelkező Oracle szakemberek biztosítják.
A Minor 2005-re sikeresen kiépítette az IP telefonra épülő regionális adathálózatot a Deloitte számára. Ennek eredményeként a Deloitte felkérte a cégcsoportot regionális és nemzetközi, IP telefonra épülő, hasonló rendszerek tervezésére és üzembe helyezésére.
"A Minor 2006-os évi stratégiai célkitűzései között kiemelt helyen szerepel a magasabb hozzáadott érték tartalmú rendszerintegrációs, valamint szoftver- és szolgáltatásintenzív projektek elnyerése és eredményes megvalósítása, amelytől az idei terveink megvalósítását és mintegy 36 %-os eredménynövekedést várunk" - mondta Bárdi Tibor, a Minor Csoport kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Kulcsszavak: Minor
Kapcsolódó cikkek
- Aquis néven megújul a 18 éves Minor
- Vizitdíj-automaták a MINOR-tól
- Tulajdonosváltás és kinevezés a MINOR-nál
- Symantec Platinum partner lett a Minor
- Minor-megoldások a Paksi Atomerőmű informatikai kockázatainak csökkentésére
- IP telefónia telepítést és hálózatbővítést végez a MINOR a Deloitte-nál
- E-ügyintézés a Veszprémi Önkormányzatnál
- Minor: szerződés a Központi Szolgáltatási Főigazgatósággal
- Átadja a stafétát a MINOR vezérigazgatója
- MINOR fejlesztésű elektronikus ügyintézés a Főpolgármesteri Hivatalnál