Várakozás feletti eredményt ért el a TeliaSonera a második negyedben
Az eredmény javulásához nagymértékben hozzájárult a kazahsztáni és örményországi tevékenység nyereségessége. A svéd piacon ezzel szemben a vezetékes üzletágban forgalom csökkenést szenvedett el, mobil üzletágának forgalma pedig stagnált.
A TeliaSonera megcélozta a spanyol piacot is a Xfera 3G szolgáltató megvásárlásával. Az akvizíció lehetősége a befektetők ellenérzései miatt megártott részvénye árfolyamának. A TeliaSonera viszont már szerződést kötött az Ericsson céggel mobil hálózati rendszer berendezések szállításáról és 2006 végén megkezdi kereskedelmi szolgáltatását Spanyolországban.
Kapcsolódó cikkek
- Negyedéves céljától elmaradt a TeliaSonera
- TeliaSonera: év végére sikerült mérsékelni a visszaesést
- Az orosz Alfa Telecomé a Turkcell 13,2 százaléka
- Csökkent a TeliaSonera eredménye a második negyedévben
- A TeliaSoneria ingyenes mobil-TV-je
- Gyilkos piaci versenyben csökkennek a finn távközlési díjak
- A TeliaSonera 3,1 milliárd dollárt fizet a Turkcell 29 százalékáért
- Nokia-TeliaSonera: együttműködés a jövő hálózatainak fejlesztésében
- Költségcsökkentési programot indít a TeliaSonera
- Finnország eladja TeliaSonera-részvényei egy részét
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.