Három új szakember az Algotechnél
forrás Prim Online, 2006. augusztus 22. 14:02
Az Algotech magyarországi irodája három fővel bővült az elmúlt két hónapban. A kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója új megrendeléseivel, illetve az egyedi alkalmazások iránti növekvő igénnyel indokolja a bővülést.
Szuper Károly senior rendszermérnökként, Kovács Zoltán és Fejős Zoltán pedig alkalmazásfejlesztő mérnökként csatlakozott az Algotech csapatához. Szuper Károly feladata contact centerek és kiegészítő berendezések telepítése és üzemeltetése, Kovács Zoltán egyedi workflow alkalmazásokat támogat és fejleszt, Fejős Zoltán pedig ügyfélszolgálati alkalmazások fejlesztéséért felelős.
„Az ügyfélszolgálatoknak és az ügyfélszolgálatok lelkének számító contact centereknek mindig az adott üzleti folyamatot, iparágat, vevőkört kell leképezniük, ezért szinte minden egyes projektnél szükségünk van egyedi fejlesztésekre. Sőt, Magyarországon olyan kifinomult megoldásokra van igény, amelyekre sokszor egyáltalán nem létezik uniform megoldás. Két munkatársunk ezért kizárólag contact center szoftverek fejlesztésével foglalkozik ezentúl. Újabb senior rendszermérnökre pedig azért volt szükségünk, mert egyre több új megrendelés érkezik hozzánk, ami természetesen több támogatási jellegű munkát igényel” – mondta el Bortnyák Adorján, az Algotech ügyvezetője.
„Az ügyfélszolgálatoknak és az ügyfélszolgálatok lelkének számító contact centereknek mindig az adott üzleti folyamatot, iparágat, vevőkört kell leképezniük, ezért szinte minden egyes projektnél szükségünk van egyedi fejlesztésekre. Sőt, Magyarországon olyan kifinomult megoldásokra van igény, amelyekre sokszor egyáltalán nem létezik uniform megoldás. Két munkatársunk ezért kizárólag contact center szoftverek fejlesztésével foglalkozik ezentúl. Újabb senior rendszermérnökre pedig azért volt szükségünk, mert egyre több új megrendelés érkezik hozzánk, ami természetesen több támogatási jellegű munkát igényel” – mondta el Bortnyák Adorján, az Algotech ügyvezetője.
Kulcsszavak: Algotech
Kapcsolódó cikkek
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Signal Biztosító: felkészült a gépjármű-biztosítási rohamra
- Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
- Új kommunikációs rendszer a GLS budapesti irodájában
- Ellentmondásos igények a régió contact center piacain
- Műszaki igazgatóval dolgozik az Algotech
- Regionális marketingkommunikáció az Algotechnél