Microsoft-Citrix: egyszerűsítik a fiókirodák IT infrastruktúráját
A közös fejlesztési és értékesítési terv jól illeszkedik a fiókirodai és távmunkások körében jellemző IT-konszolidáció és növekvő mobilitás trendjeihez. Becslések szerint a nagyvállalati dolgozók 55 százaléka, azaz mintegy 50 millió ember távoli irodai helyszínről éri el a munkájához szükséges összes kritikus fontosságú üzleti alkalmazást. Ezek az alkalmazások „hosszú utat tesznek” meg a WAN-hálózatokon a felhasználóig, ami jelentősen ronthatja a teljesítményt, a használati élményt, és drága sávszélesség-bővítéseket tehet szükségessé a vállalatnál. A központon kívüli helyszíneken dolgozó munkatársak támogatása komoly kihívást jelent a vállalati IT-részlegek számára.
A tervezett termékek a Microsoft alapvető edge és szervertechnológiáival kombinálják a Citrix alkalmazásgyorsítás és WAN-optimalizálás terén kiépített erősségeit – mindezt kiegészítve a partnerek biztonsági és hozzáférési képességeivel. Az új megoldással az ügyfelek azonnali költségmegtakarítást érhetnek el, fokozhatják a fiókirodai dolgozók produktivitását, és kiaknázhatják a számos infrastruktúrában már ma is alapelemnek számító Windows Server ismerős tulajdonságait és felügyeleti képességeit.
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Az automatikus frissítőrendszeren keresztül terjesztik a Windows Server 2003 SP2
- A Microsoft bemutatta érintőképernyős rendszerét
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Csak jövőre jön Európába a Zune
- Bizonytalan európai Zune-premier
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.