Informatikai cég az ifjúsági sportért
Országos ifjúsági teniszversenyt támogatott a NEXON
A 2006. augusztus 26-27. között megrendezett versenyen nemek szerint három-három korosztályban – 10, 12, illetve 14 évesek – indulhattak a jelentkezők. A Magyar Tenisz Szövetség versenynaptárába is bekerült 2 napos NEXON Kupán az ország minden tájáról érkeztek nevezések, a versenyen összesen 92 induló vett részt.
A társadalmi szerepvállalás jegyében
„A NEXON célként tűzte ki maga elé, hogy üzleti sikerei mellett jelentős szerepet vállal a sport és a kultúra támogatásában. Ennek részeként döntöttünk úgy, hogy felkaroljuk a reményeink szerint hagyományteremtő ifjúsági teniszversenyt” – mondta Sass Katalin, a NEXON ügyvezetője. Éppen ezért a cég a győztesek számára a sportoláshoz, illetve a kreatív készségfejlesztéshez kapcsolódó ajándékokat biztosított. „A verseny nagyon jól sikerült, így jövőre szeretnénk kiszélesíteni a kört annak érdekében, hogy határon túli magyar gyerekek is indulhassanak a NEXON Kupán” – ismertette terveit Bogyó László. A Dunakeszi Tenisz Klub vezetője ezen felül azt is el akarja érni, hogy a Kupa győztesei számára a pontszerzés lehetősége – s így a nemzeti ranglistán való feljebb kerülés – ezen a versenyen is biztosítva legyen.
Kapcsolódó cikkek
- Budapest lesz az év első élő, 'electronic beats' zenei programjának házigazdája
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- A Canon divattervezési kampányt indít
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- Magzati szívmonitoring a Pannontól
- Internetet adományoz a Pannon 25 non-profit szervezetnek
- Az LG a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos partnere
- A Vodafone a roma fiatalok képzését támogatja
- 50 éves a Pannon által támogatott Magyar Nemzeti Galéria
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A Huawei a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Napokon belül lejár a NIS2 regisztráció határideje – sok céget érhet kellemetlen meglepetés
Már csak pár napja maradt belépni a nyilvántartásba azoknak a hazai vállalatoknak, amelyekre kiterjed a NIS2, vagyis a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv – hívja fel a figyelmet az EY. Résen kell lenniük a konszolidált beszámolót készítő társaságok tagvállalatainak is, hiszen elég cégcsoport szinten elérni a meghatározott minimum bevételt és létszámot, hogy rájuk is vonatkozzanak a kötelezettségek. Az óvatlan szervezetek számára a mulasztás súlyos bírsággal, sőt a vezető eltiltásával is járhat.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.