Félévi eredményei után irányt vált a Telecom Italia
Az olasz mobilszolgáltatás piaci népszerűségét azonban csökkentheti a kiszervezés egyik jól látható oka: a nyereségesség csökken az átkapcsolási díjak kényszerű, EU-szintű lefaragása miatt.
A Telecom Italia épp csak tavaly vásárolta meg, 20 milliárd euróért, a Telecom Italia Mobile mobilszolgáltató részleg még nem nála volt 44 százalékát, ám azóta a cég kiszállt görög- és törökországi mobilvállalkozásából. Mindennek dacára a Telecom Italia Mobile eladása akár 55 milliárd eurót is hozhat, ami egy csapásra eltüntetné a Telecom Italia nyomasztó, az első félév végén 41,315 milliárd eurós adósságát, a korábbi terjeszkedés következményét.
A vezetékes üzletágban az új stratégia szerint a médiaszolgáltatásokra és a széles sávú technológiára akarnak összpontosítani, az internetes zene-, a film- és tévészolgáltatást hangsúlyozva. Már a múlt héten egyezkedtek a News Corporationnel, és megállapodtak a News Corporationhöz tartozó amerikai 20th Century Fox filstudió filmjeinek terjesztésében a széles sávú tévészolgáltatásban.
A Telecom Italia új stratégiája ellentétes a többi nagy távközlési cégével, amelyek a vezetékes és a mobil szolgáltatások együttesére esküsznek.
A Standard & Poor's nemzetközi hitelminősítő egyelőre figyelőlistára tette, leértékelés kilátásával, a Telecom Italia adósosztályzatát, az átszervezés miatt.
Kapcsolódó cikkek
- A Telecom Italia legújabb kérője a spanyol Telefónica
- Olasz bankok ellenajánlatra készülnek a Telecom Italia külföldi kézbe kerülésének megakadályozására
- Az olasz távközlőért többen készek harcolni
- Szemet vetett a Telecom Italiára a spanyol Telefónica
- Lemondott a Telecom Italia elnöke
- A Nokia Itáliában erősít
- A Telecom Italia eladta görög mobilszolgáltatóját
- A Telecom Italia felvásárolja a TIM-et
- A Telecom Italia megveszi mobilszolgáltató leányvállalatát
- Megállapodás a Nokia és a Telecom Italia között
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.