Újabb Samsung-menedzser vonul börtönbe
A menedzser együttműködéséről is biztosította a hatóságokat, tehát segíti a nyomozók munkáját a több memóriagyártó (Samsung, Hynix, Infineon, Elpida) ellen indított versenyjogi eljárás ügye további részleteinek a felderítésében.
Quinn már a negyedik Samsung-menedzser, akit ez ügyben szabadságvesztésre ítél a bíróság. Legutóbb márciusban vontak felelősségre három ugyancsak a dél-koreai elektronikai óriásnál tevékenykedő magas beosztású személyt, akiket szintén hasonló büntetéssel sújtottak.
A vezetőkön kívül azonban magukat a vállalatokat is felelősségre vonták a hatóságok a DRAM ármanipuláció miatt, így a memóriagyártókat összesen 731 millió dollár kártérítés megfizetésére kötelezték, mely összeg legnagyobb része (300 millió) a Samsungra hárult.
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Importkorlátozás vetheti vissza a 3G készülékek terjedését
- Alkalmatlanság miatt felfüggesztették a személyügyi rendszer pályázatot
- A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével
- Húszmilliós bírság a Pannonnak - megtévesztő reklámokért
- Felére csökkenhetnek augusztustól a roaming tarifák
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- SGH-E590: Újabb designer készülék a Samsungtól
- Samsung "miniszoknya" telefon
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Friss kutatás: Rajonganak a vásárlók a BNPL iránt
Szakértői becslések szerint az elmúlt 1 évben már több mint 20 ezer vásárló fizetett Buy Now Pay Later szolgáltatás segítségével, mintegy 1 milliárd forint összértékben. Magyarország piacvezető webshopjai közül már jónéhány elérhetővé tette a BNPL fizetési módot, a nyugat-európai internetes kereskedelemben pedig már a 20 százalékot is eléri a bevezetés aránya. Magyarország egyik vezető BNPL szolgálatója készített friss felmérést a részletfizetést használók vásárlási szokásairól.
Több száz EV-töltővel lendítenek egyet az olasz e-mobilitáson
Bár Olaszországban az újonnan regisztrált elektromos járművek aránya a teljes járműállományhoz képes még meg sem közelíti a német, francia vagy skandináv adatokat, ezen a téren jelentős fejlődésre számítanak az országban: az évtized végére várhatóan az olasz utakon több mint 280 ezer elektromos jármű, ezen belül pedig 10 ezer e-busz fog közlekedni.