SharePoint.hu: intranetszolgáltatás WSS alapokon
A SharePoint.hu legnagyobb haszna a mobilitás, az egyszerûség és a biztonság. Mobilis, mert bárhonnan (akár szabadságunk alatt is egy internetkávézóból is) egyaránt elérhetõ webböngészõkbõl és a webszolgáltatások igénybevételére képes ügyfélprogramokból. Egyszerû, mert a szokásos Windows környezetben tölthetjük fel vagy nyithatjuk meg a fájlokat. Valamint biztonságos, mert egyrész jelszóval védett hozzáféréssel párosul, másrészt a Real.Com dedikált szerverén az internetes bankokból is ismert SSL biztosított (https://...) kommunikáció gondoskodik a dokumentumok, üzenetek biztonságos áramlásáról.
A SharePoint.hu csomagjai a kis- és középvállalatok ígényei szerint kerültek kialakításra; kisebb irodák, kereskedelmi hálózatok számára 10 felhasználóval és 500 Mb tárhellyel tökéletes megoldás lehet a Business csomag; több felhasználó, illetve nagyobb tárterület, nagyobb sávszélesség ígény esetén Midsize, Enterprise vagy akár kizárólagos egy megrendelõhöz dedikált szerver csomagok is rendelhetõk. És hogy a megrendelõ meggyõzõdhessen arról, hogy megfelelõ-e számára a SharePoint, akár egy regisztráció nélküli demó hozzáférés is elérhetõ, vagy egyszerû regisztráció után teljesen ingyenesen 1 hónapig kipróbálható a Business csomag.
Ami nagyon vonzóvá teheti a szolgáltatást a magyar kisvállalatok körében, az a magyar nyelvû felület használata, de igény esetén más nyelvi modulok is rendelkezésre állnak. A rendszer teljes technikai felügyelete, adminisztrációja, a tartalom rendszeres archiválása a szolgáltató feladata, így a felhasználók mentesülnek minden ezzel kapcsolatos "nyûg" és beruházás alól.
Kapcsolódó cikkek
- Kombinált internetcsomagok a T-Online-tól
- Az internetszolgáltatásra volt a legtöbb ügyfélnek panasza 2005-ben
- Tévéműsorokat is kínáló internet-csomag a Deutsche Telekom-tól
- Üzbegisztán interneten teszi elérhetővé kútkataszterét
- Dupla sebesség, azonos áron - Számlabemutató akció a TVnet-nél
- Négy-az-egyben kommunikációs szolgáltatást indít az Orange
- Az internetszolgáltatás semlegességének törvényi biztosítását szorgalmazzák
- Szándéknyilatkozatot írt alá az NHH és a WISPA
- Hardverhiba miatt állt a T-Online
- FiberNet: szélessávú internet akár 3990 forintos havi díjért
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.