Online Ügyfélszolgálat a Vodafone üzletekben

forrás Prim Online, 2006. november 16. 10:21
2006. november elejétől öt üzletben, a tervek szerint jövő év elején pedig további 46 helyen találkozhatnak a Vodafone ügyfelei az Online Ügyfélszolgálat termináljaival.
Az üzletekben kihelyezett terminálok segítségével kényelmesebb és gyorsabb lesz az ügyintézés, hiszen az előfizetők az értékesítőpultok előtti sorban állás helyett az Online Ügyfélszolgálaton keresztül menedzselhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például válthatnak tarifacsomagot megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat. E hónap elején öt városban, öt Vodafone üzletbe kerültek ki a terminálok: Budapesten (Westend) és Miskolcon márkaboltokba, Dunaújvárosban, Sopronban és Szekszárdon pedig viszonteladókhoz. A tervek szerint 2007 első negyedévében minden megyeszékhelyen a márkaboltokban és további 27 helyen viszonteladónál jelennek meg hasonló eszközök, amelyek egyszerűsítik és gyorsítják az ügyfelek ügyintézését.

Az Online Ügyfélszolgálat szoftvere magyar fejlesztés, funkciói megegyeznek a Vodafone honlapján korábban Net-Rendelő néven elérhető szolgáltatás funkcióival. A terminál kezelőfelülete, és ezáltal használata egyszerű, a szolgáltatás igénybevételéhez az előfizető telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja szükséges.

 

A szolgáltatás hardvermegoldása szintén magyar fejlesztés, a Vodafone egyedi igényei szerint került kialakításra. A márkaboltokban kihelyezett terminálok különlegessége, hogy a felszerelt telefonokon keresztül elérhető a Vodafone szintén egyedi, Tele-ügyfélszolgálat szolgáltatása. A készüléken a 1270-es számot tárcsázva elérhető a Vodafone Ügyfélszolgálata, ahol soron kívül szolgálják ki a készülékről érkező hívásokat. A szolgáltatás segítségével a hazánkba látogató külföldi Vodafone ügyfelek is segítséget kérhetnek saját szolgáltatójuk ügyfélszolgálatától.

 

Az Online Ügyfélszolgálaton többek között az alábbi szolgáltatások érhetők el:

 

  • 2006 Vodafone Passport megrendelés / lemondás
  • 2007Videotelefon megrendelés / lemondás
  • 2008Díjcsomag-módosítás
  • 2009Vodafone Mail megrendelés / lemondás
  • 2010Egyszeri illetve folyamatos hívásrészletező igénylése
  • 2011GPRS Internet megrendelés / lemondás
  • 2012Internet 50 megrendelés / lemondás
  • 2013WAP megrendelés / lemondás
  • 2014MMS szolgáltatás megrendelés / lemondás
  • 2015Hangposta megrendelés / lemondás
  • 2016Hívásletiltás / emelt díjas hívásletiltás
  • 2017Hívószám-kijelzés megrendelés / lemondás
  • 2018Konferencia-beszélgetés megrendelés / lemondás
  • 2019Levelezési cím módosítása
  • 2020Ügyfélbiztonsági kód módosítása
  • 2021Számcsere
  • 2022Vodafone hívásértesítő megrendelés / lemondás
  • 2023Nemzetközi roaming megrendelés / lemondás

 

Az Online Ügyfélszolgálat bevezetésével átnevezésre kerülnek az önkiszolgáló csatornákon keresztül elérhető szolgáltatások. Az új elnevezések a következőképpen alakulnak:

 

  • 2024Net-Rendelő mostantól Online Ügyfélszolgálat
  • 2025Tele-Rendelő mostantól Tele-ügyfélszolgálat
  • 2026SMS Rendelő mostantól SMS Ügyfélszolgálat
  • 2027WAP Rendelő mostantól WAP Ügyfélszolgálat
Kulcsszavak: Vodafone-hu

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36