McAfee: közel 2 millió dolláros forgalom Magyarországon
A sajtótájékoztató második felében Barna Tamás, a McAfee CEE régiós technikai vezetője beszélt. Magyarországon is egyre gyakoribbak a célzott adathalász támadások. Ezzel párhuzamosan folyamatosan növekvő tendenciát mutat a kéretlen levelek számának folyamatos emelkedése. Sok vállalatnál a levelezés akár 50 százaléknál nagyobb részét a kéretlen levelek teszik ki. Az adathalász támadások elleni védelem, a kéretlen levelek elleni védekezés és a potenciálisan nem kívánatos programok (adware, spyware stb.) elleni védelmi technológiák régóta több szinten szerepelnek a McAfee védelmi megoldásaiban. Idén ezen technológiák számos, független minősítésen bizonyultak a legjobbnak! Különösen az átjárószintű, integrált megoldás, a Biztonságos Tartalomkezelő (SCM) eszközök. Kiválóan szerepeltek idén a McAfee IPS megoldásai a különböző független munkaműhelyek (IDC, Frost&Sullivan stb.) tesztjein, ahol idén, mint soron következő harmadik évben is a legjobb, legszélesebb körben telepített és abszolút piacvezető elismeréseket kapták meg. Továbbá: kibővített funkcionalitással, valamint platformtámogatással szerepelnek a McAfee portfoliójában a VirusScan for Mobile, valamint VirusScan for Macintosh termékek.
A McAfee magyarországi képviselete 2004 szeptembere óta látja el hivatalosan is néhány kelet-európai ország támogatását. 2006-ban tovább erősítette meglévő pozícióit részben új partnerek bevonásával, részben pedig konferenciákon, fontos projektekben való aktív részvétellel, így jól összehangolt munka folyik ezen országokban jelen lévő partnereiken keresztül. Mivel a McAfee mindig nagy hangsúlyt fektetett az oktatásra, az idén is folytatódtak a partnerek körében népszerű tréningek itthon és Kelet-Európában, aminek eredményeként idén is tovább növekedett a vizsgázott McAfee mérnökök száma.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint ötvenmillióan töltötték már le a McAfee SiteAdvisor megoldást
- A mobiltelefonok és spamek nagy bevételekhez fogják juttatni a hackereket
- McAfee OK: egyedülálló mobiltartalom-biztonsági szoftver
- A legkockázatosabb weboldalak listája
- McAfee: jelentés az online identitáslopásokról
- A biztonsági fenyegetések 2007-es tízes listája
- A biztonsági fenyegetések 2007-es tízes listája
- A McAfee felvásárolta az Onigmát
- A McAfee felvásárolja a Citadel Security Software-t
- Óriási kockázatnak lesznek kitéve a Vista-felhasználók?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.