Új vezérigazgató az LG élén, teljes átalakítás
Az LG Electronics további újonnan kinevezett felsővezetői: digitális kijelzők divízió élére Simon Kang, vezérigazgató került, aki korábban a koreai üzletekért felelős sales- és marketingvezető volt, a mobilkommunikációs részleget a jövőben Skott Ahn vezérigazgató vezeti majd, az új pénzügyi vezető pedig James Jeong lesz, aki korábban a vállalati pénzügyeket irányító csoport vezetője volt. A koreai üzletekért felelős sales és marketing vezető, Waine Park lett.
Kang vezényelte le az LG sikeres márkakép megújítását az Egyesült Államokban, Ahn pedig a mobilkommunikációs terület jeles szakértője. Jeong az LG globális menedzsmentjének eredményes fejlődése köszönhető, míg Park úr az LG Electronics új üzleti fejlesztésein dolgozott. Az LG három új vezetőt nevezett még ki más régiókban: John Herington és Eric Surdej marketingvezetőket az Egyesült Államokban, valamint Dominique Oh-t az európai mobilkommunikációs részleg élére Franciaországban.
Kapcsolódó cikkek
- MP3-lejátszó dokkolós mosógép
- Már kapható az LG "Csokoládé" noteszgép két képernyővel
- Lassan az LG is kihátrál a plazmatévégyártásból
- LG Csokoládé laptop
- Moszkvában debütált a kompakt LG Shine telefon
- LG "banántelefon" Koreában
- LG DVD újraíró: védelem adataink számára az illetéktelenekkel szemben
- Az LG a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos partnere
- Késik az LG kéklézeres kombó lejátszója
- Blu-ray, HD DVD, DVD: mindent ismer az új LG író
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.