Az Ericsson véglegesíti a Redback Networks felvásárlását
A fúzió eredményeképpen a pályázatban meg nem hirdetett összes Redback-részvény egyenként 25 dollár értékű készpénz kifizetésére vonatkozó joggá alakult át. Ezen felül a Redback-részvények megvásárlására vonatkozó garanciák a részvényenkénti 25 dolláros árat tartalmazó fúziós megállapodás alapján azok valódi nettó értékének megfelelő, készpénzes kifizetésre vonatkozó joggá alakultak. A fúzió kifizetési ügynökeként eljáró American Stock Transfer & Trust Company elküldi a tenderben részt nem vevő részvényeseknek és garanciatulajdonosoknak a fúzió után jogaik érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat. A fúzió befejezése mellett az Ericsson a pályázatra bocsátott részvények után garantált leszállítási eljárások útján, az adott részvények leszállítását követően haladéktalanul teljesíti a kifizetést.
A fúzió eredményeképpen a Redback részvényeit törlik a NASDAQ elektronikus tőzsde jegyzékéből és kereskedelmük befejeződik.
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ericsson első negyedéve: 27 százalékkal nőtt a profit
- Az Ericsson ajánlatot tett a Tandberg Television felvásárlására
- Az Ericsson norvég tartalomszolgáltatót venne
- Ericsson üzleti szolgáltatóközpont Lengyelországban
- Az Ericsson 36,0 milliárd svéd koronás adózás előtti nyereséget jelent a teljes évre
- Ericsson: negyedéves pénzügyi eredmények
- Az Ericsson olcsó készülékekkel akar tért hódítani
- Az Ericsson második negyedéve: csökkent a profit
- Az Ericsson 3,8 milliárd svéd koronáért megválik egységeitől
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.