Jövőre egy nappal rövidebb lesz a CeBIT
A CeBIT látogatóinak száma tavaly már az ötödik egymás utáni évben csökkent, 2005-höz képest 6%-ot. Eközben 6262 kiállító volt jelen, idén azonban nem várnak többet 6000-nél. A rivális berlini szórakoztató elektronikai vásár, az IFA népszerűsége viszont folyamatosan nő, egyes szakértők szerint az újdonság varázsának, mások szerint pedig a jobb szervezésnek és a jobban kitalált, kevésbé átfogó profilnak köszönhetően.
Az idei CeBIT-et március 15. és 21. között rendezik meg Hannoverben, és a várt 6 ezer kiállítóval az esemény még mindig a legkiemelkedőbbnek számít a technológiai és távközlési ágazatokban, így remélhetőleg az idén is sok fontos újdonságról számolhatunk majd be.
Kapcsolódó cikkek
- NECDisplay Solutions termékek a CeBIT 2007 kiállításon
- OCZ FireWire flash meghajtók
- Egységes európai mobiltévé-szabványt szorgalmaz az EB
- Támogatói szerint a Blu-ray 3 éven belül kiszorítja a HD DVD-t
- Bemutatták az új Commodore PC-ket a CeBIT-en
- Második generációs Samsung UMPC a CeBIT-en
- Új Power Ready laptoptáskákat mutatott be a CeBIT-en az APC
- Hannoverben megnyitott a CeBIT 2007
- Új Logitech perifériák a PS3 európai megjelenésére időzítve
- Megfizethető SanDisk SSD flash-meghajtó
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.