Szélesebb középvállalati réteget céloz az SAP új stratégiája

forrás Prim Online, 2007. január 30. 11:21
Az új, „enterprise SOA by design” megoldás által támogatott alkalmazásszállítási módszerekkel, ügyfélszerzési technikákkal és üzleti modellekkel az SAP a középvállalati piac lefedetlen szegmenseit kívánja elérni.
Pénzügyi eredményeit bejelentő, január 24-én tartott sajtótájékoztatója alkalmából az SAP AG újabb részleteket közölt arról az új generációs megoldásról és üzleti modellről, amely gyökeresen átformálja a középvállalatok eddig alkalmazásbeszerzési, -bevezetési és finanszírozási gyakorlatát. Az SAP meglévő középvállalati portfólióját kiegészítő megoldás az új „enterprise SOA by design” platformra épül, és az alkalmazások igény szerinti illetve előfizetéses konstrukció keretében történő szállításával jelentősen mérsékli az ügyfeleknél jelentkező összköltséget (TCO). A mindeddig lefedetlen középvállalati szegmensek elérése érdekében az SAP új üzleti modellt épít ki, amely a jövőben bejáratott, hagyományos üzletmenetével párhuzamosan fut majd.

A konferencián, Henning Kagermann, az SAP vezérigazgatója, ismertette cége terveit annak az új középvállalati megoldásnak a bevezetésére, amely áttörő innovációkat valósít meg az alkalmazásbevezetés felgyorsítása és kockázatának csökkentése, az alkalmazkodóképesség folyamatos fenntartása és a végfelhasználói bevezetés egyszerűsítése terén. A megoldás az internetes és telefonos értékesítésre épülő, új „kipróbálás-futtatás-adaptálás” (try-run-adapt) modell segítségével biztosítja az ügyfeleknek a nagyvállalati szolgáltatásorientált architektúra, az enterprise SOA előnyeit. A megoldás a napi üzemeltetéstől a frissítésig, teljes egészében távolról felügyelhető. A konkrét termékfejlesztési ütemtervvel és a megoldás komponenseivel kapcsolatban az SAP a folyó negyedév később szakaszában tájékoztatja majd részletesebben az érdeklődőket – mondta Kagermann.
Kulcsszavak: +céginfo SAP

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01