Vizitdíj-automaták a MINOR-tól
2006 végén, a vizitdíjra vonatkozó törvényi szabályozás születésekor kezdte meg a MINOR Zrt. a vizitdíj-automaták tervezését. Az Európai Parlament számára készült, hasonló kivitelezésű kioszkját továbbfejlesztve, az egészségügyi intézmények igényeihez maximálisan illeszkedő, egyedi fejlesztésű terméket hozott létre a vállalat. Az ISO 9001 minősítésű munkafolyamatok során készülő vizitdíj-automatát intézmények és háziorvosok számára egyaránt, testre szabott kivitelben fejleszti, forgalmazza és teljes körűen üzemelteti a MINOR. Az Európai Uniós kívánalmaknak megfelelően a terminált mozgáskorlátozott betegek is egyszerűen használhatják.
A cég 8 éve piacvezető a hazai információs kioszkok gyártói között: több száz – pl. közigazgatási egységekbe, okmányirodákba, önkormányzatokhoz – telepített terminálja könnyíti meg mindennapi ügyeink intézését. Hazánk meghatározó informatikai szolgáltató cégének termékei vezetőnek számítanak az ügyfél- és betegirányító rendszerek piacán is, kiemelt egészségügyi referenciái közé tartozik pl. a Pécsi Gyermekklinika és a Svábhegyi Gyermekgyógyintézet, valamint az Országos Egészségbiztosítási Pénztár.
Versenyképes áron, már 1 050 000 forinttól elérhető a berendezés, és ezt a kedvező árszintet az opcionálisan választható kiegészítők csak kis mértékben befolyásolják. Az automaták teljes körű üzemeltetésének egyik elemeként – a várható, nagyszámú igényeknek megfelelve – a MINOR módot ad a kioszkok bérlésére is. Ebben a konstrukcióban lehetőség nyílik a teljes – akár a pénzkezelést (kazetták cseréje, pénz szállítása és feldolgozása) is tartalmazó – üzemeltetést és eszközbérlést is magában foglaló üzemeltetési díj vizitdíjból történő kiegyenlítésére. További jó hír egészségügyi intézményeknek és háziorvosoknak egyaránt: ha a MINOR megoldását, azaz a betegirányítóval ellátott konstrukciót választják, akkor maximális, azaz 300 ezer forintos támogatást igényelhetnek február 16-ig az Egészségügyi Minisztériumtól. A pályázat ezután is – egészen április 30-ig – beadható, de ebben az esetben már (kb. 50 ezer forinttal) kevesebb összeg igényelhető.
A teljes körű szolgáltatást nyújtó, bérelhető, többnyelvű automata ügyfélirányítóval kombinált: a tajkártya kódjának leolvasása után a páciens a vizitdíj kifizetésével a bizonylat mellé sorszámot is kap, majd az összes egészségügyi szoftverhez való illeszkedés révén bekerül a betegirányító rendszerbe, ahol az automatikusan a megfelelő szakrendelésre irányítja őt. A rendszer lehívja a beteg kórlapját is, így az orvos már előre be tudja azonosítani, ki érkezik hozzá.
A háziorvosoknak külön csomagot kínál a MINOR: a számukra kifejlesztett egyszerűbb és jutányosabb árú automaták mellé a piacon elérhető, egyik legfejlettebb – mintegy 1000 háziorvos által már használt, webről frissíthető – háziorvosi rendszer is megrendelhető, ugyancsak kedvező havidíj fizetése mellett.
A piacon tapasztalható felkészülési állapotnak megfelelően, a szabályozással kapcsolatos változásokra is készen állva a MINOR-automatákba bármilyen új technológia (webkamera, azonosító eszközök, stb.) integrálható: pl. a tervek szerint a jövőben a kioszknál euróban és dollárban is fizethetik vizitdíjukat a külföldiek, de az egyedi igények szerint a skála tovább bővíthető.
Kapcsolódó cikkek
- Philips noteszgép ergonómikus felépítéssel
- Lakossági légszennyeződés-előrejelzés Londonban
- Magzati szívmonitoring a Pannontól
- Az e-mail-függőség veszélyesebb a marihuána-fogyasztásnál?
- RFID a műtőben, MR-felvételek mozgó paciensekről
- Ingyenes elektronikus Braille szolgáltatás vakoknak
- Vizitdíjfizetés mobilon bankkártyával
- Színérzékelési fogyatékosságot szimuláló EIZO monitorok
- Tajvani baktériumgyilkos egérperifériák a Smarttól
- orvosiszotar.hu: 150 000 keresés, új portál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.