Pannon: 224 ezer új előfizető 2006-ban
A Pannon a legnagyobb mobilszélessávú lefedettséggel rendelkező szolgáltató lett. Mindenütt, ahol a Pannon jelen van, ott 100%-os az EDGE-lefedettség, az UMTS 43 településen van kiépítve (Budapesten és környékén, megyeszékhelyeken és egy-két balatoni területen). A HSDPA kiépítése Budapesten folyamatban van. A Pannon hálózatában a készülékek 80%-a GPRS, az előfizetők 20%-át pedig kielégítik EDGE-el (ezen belül az UMTS arány 1,63%, a HSDPA arány 0,09%). Az idei tervek között szerepel Budapesten a 60% feletti 3G penetráció elérése, és annak biztosítása, hogy ahol Pannon 3G hálózat létezik, ott a HSDPA szolgáltatást is megvalósítsák.
Kérdésünkre válaszolva Fredheim elmondta, hogy a múlt évben a 224 ezer új felhasználó kiugró arányban egyik Pannon csomagot sem preferálta a többivel szemben, ugyanakkor a consumer piacon a családi ún. zárt felhasználói csoport szerződések (számlás előfizetések) igen népszerűek voltak. Növekedés volt a MobiTrend felhasználása terén is.
Az idei alkalmazási tervek között Huzlicska megemlítette a mobilinternetet, mobiltévét, tartalomletöltést és a mobilos navigációt. A PC-kampány további erősítése céljából is egyre vonzóbb mobilcsomagok megjelenésére lehet ez évben számítani. Komoly növekedés váható a folyamatosan zajló ipari célú mobilfejlesztések terén is.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
- A Pannon bevétele 1,426 milliárddal haladta meg a tavalyit
- Gyakornoki programot indít a Pannon
- Újabb Pannon példaképek
- Új kereskedelmi igazgató a Pannon élén
- Dr. Majorosi Emese a Pannon Sajtó- és Információs Igazgatóságának új vezetője
- GVH: 16 milliós bírság a Pannonnak
- Üzleti Etikai Díjban részesült a Pannon
- Pannon: 143 milliárd bevétel, több előfizető
- Távozik a Pannon vállalati kommunikációs igazgatója
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.