SAS: rekordárbevétellel ünnepelt

forrás Prim Online, 2007. március 6. 11:45
A SAS az egymást követő 30. évben ért el rekordárbevételt tavaly, mely 2005-höz képest 12 százalékos növekedést jelent. A SAS magyarországi képviselete a korábbi évekhez hasonlóan 2006-ban ismét két számjegyű forgalomnövekedést realizált. A hazai bővülés motorjának a pénzintézetek, illetve a SAS nagyvállalati ügyfelei számítanak, míg húzó termékként a SAS 9 Platform és a kockázatkezelő, illetve ügyfél-intelligencia megoldások emelhetők ki.
A nemzetközi forgalom 2006-ban is kiegyensúlyozottan oszlott meg: 45-45 százalék az amerikai földrész és az EMEA régió (Európa, Közel-Kelet, Afrika) részesedése, a bevétel 10 százaléka pedig Ázsiából származott. Tavaly a SAS ügyfélköre 1300 új vevővel bővült: 2006-tól a Google, a Honda Motor Co., az Alliance Bank, és az indiai tőzsde is SAS alkalmazásokkal teszi hatékonyabbá IT-környezetét.

Az iparági megoldások közül 2006-ban is a pénzügyi megoldások voltak a leghangsúlyosabbak. Ez a terület 17 százalékkal bővült, amelynek hátterében a kockázatkezelő eszközök iránti növekvő igény, illetve a Basel II. direktíva által előírt szabályozási megfelelés áll. A kiskereskedelem területén 18 százalékos bevételnövekedést ért el a SAS, a gyógyszeripari alkalmazások forgalma 12 százalékkal, az állami szektor értékesítése pedig 10 százalékkal bővült. A horizontális, iparágakon átívelő üzleti megoldások nemzetközi eladása 2005-höz képest 45 százalékkal emelkedett a vállalati teljesítménymenedzsment, az automatizált marketing-alkalmazások, a kockázatkezelés és az IT-menedzsment szoftverek területén elért bővülésnek köszönhetően.

A SAS magyarországi képviselete számára idén a közszféra számít kiemelt célcsoportnak - az ágazaton belül elsősorban a teljesítménymenedzsment és az adatintegrációs eszközök a hangsúlyos alkalmazások. A megoldások tekintetében 2007 fókuszterületei közé a pénzügyi menedzsment, a pénzügyi tervezés, riportolás és a konszolidáció sorolható. Magyarországon is nagy hangsúlyt kap idén a vezető üzleti és technológiai szervezetekkel való együttműködés, amelynek kereteit a 8 éve indított SAS Alliance partnerprogram adja.
Kulcsszavak: +céginfo SAS

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01